تنها چند ساعت به پایان رقابت‌های یورو باقی‌مانده و امشب دو تیم انگلیس و ایتالیا در ورزشگاه ومبلی شهر لندن دیدار فینال را برگزار خواهند کرد؛ دو تیم با انگیزه ای که به اذعان اکثر کارشناسان با شایستگی کامل به فینال راه یافته اند.

در فاصله چند ساعت مانده به مسابقه فینال یوفا نوشته ای از الکساندر چفرین را منتشر کرد؛ در بخشی از این نوشته رئیس یوفا آمده است: "از رکورد شکنی کریستیانو رونالدو در مرحله گروهی تا درام فوق العاده مرحله حذفی؛ از ابتدا تا انتهای یورو 2020 همه مجذوب این رقابت‌ها شده و بابت آن خوشحال هستند.

اکنون لحظه پایانی برای دو تیم فرارسیده که آنها مشتاقانه منتظر برگزاری بازی فینال در ورزشگاه نمادین ومبلی لندن هستند. این دو تیم بعد از موفقیت در نیمه نهایی، خود را برای یک نمایش بزرگ آماده کرده‌اند زیرا می‌دانند که باید آخرین تلاش های‌شان را برای پیروزی و بالا بردن انجام دهند؛ اتفاقی که باعث خوشحالی طرفداران و برپایی جشن در کشورشان خواهد شد."

چفرین در ادامه گفت: "بازیکنانی در فینال یورو به میدان می‌روند که در آستانه رسیدن به شکوه و جاودانگی فوتبال هستند. بزرگانی که نام خود را در فصل جدیدی از تاریخ فوتبال اروپا می نویسند. همچنین میلیون‌ها هوادار که انواع نسل ها را در خود جای داده اند و آنها هم قهرمان هستند.

یورو 2020 در طول چهار هفته گذشته همه ما را جادو کرده است. بسیاری از بهترین بازیکنان اروپا در این این رقابت ها حضور دارند و ما 60 سال است که مسابقات قهرمانی اروپا را به این شکل جشن گرفته ایم. همچنین یورو اهمیت فوتبال ملی را به عنوان یک منبع افتخار و اتحاد نشان داده است. اکنون ما در مرحله آخر مسابقات حضور داریم و من برای هر دو تیم آرزوی موفقیت می‌کنم."