منصور قنبرزاده در ابتدا گفت: با توجه به حساسیت مسابقات لیگ برتر و به طور ویژه لیگ دسته اول و دوم هماهنگی خوبی با کمیته و دپارتمان داوری صورت گرفته است تا نظارت ویژه‌ای روی مسابقات باقی مانده از این لیگ‌ها صورت بگیرد. در واقع کارگروهی متشکل از ناظران محسوس و حتی نامحسوس را در نظر گرفتیم تا گزارشات مربوط به هر بازی تهیه شود.

وی ادامه داد: از سوی کمیته‌های انضباطی و اخلاق نیز نفراتی در این کارگروه حضور دارند تا نظارت کاملی در همه زمینه‌ها داشته باشیم. حتی شخصا مسابقات حساس را با حضور در ورزشگاه از نزدیک دنبال خواهم کرد.

قنبرزاده افزود: مطمئنا همه جزییات با دقت مضاعف رصد خواهد شد و چنانچه با مواردی مشکوک شامل تبانی، شرطبندی و دیگر تخلفات برخورد کنیم، مراجع ذیصلاح و بازوهای قضایی فدراسیون با همه توان ورود خواهند کرد و این موضوع را به جد پیگیری خواهیم کرد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: قاطعانه این هشدار را می‌دهیم که همه بازی‌ها زیر ذره‌بین قرار گرفته است و در صورت بروز هرگونه تخلف به شدت با فرد یا افراد متخلف برخورد می‌شود. حتی در صورت نیاز به مراجع قضایی خارج از فدراسیون نیز معرفی خواهند شد.

وی در پایان گفت: امروز از کلیه دست اندرکاران درخواست کردم تا همه تلاش خود را برای حفاظت از پاکی و شفافیت فوتبال کشور به کار بگیرند و همه مسابقات را شخصا از نزدیک مورد بررسی قرار بدهند.