به گزارش پارس ، به نقل ازایسنا، تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز با استقبال والیبال دوستان و اهالی فدراسیون به تهران بازگشت و از عصر امروز کارش را برای دیدار با آلمان را آغاز می کند. ملی پوشان والیبال ایران که پس از نبرد با ایتالیا راهی کوبا شده بودند پس از نزدیک به ۱۸ ساعت پرواز و ساعت ها انتظار و البته با سه ساعت تاخیر از هاوانا به مسکو و سپس به تهران رسیدند و با استقبال گرمی مواجه شدند؛ استقبالی که آنها را تا ساعاتی بعد از فرود هواپیما در فرودگاه نگه داشت.

*تاخیر دو ساعته و انتظار مردم

طبق برنامه قرار بود هواپیمای ملی پوشان که از مسکو به سمت تهران می آمد ساعت ۲۳: ۳۰ دقیقه دیشب وارد تهران شود اما مردمی که برای استقبال از قهرمانان ملی وارد فرودگاه شده بودند همان ابتدا متوجه تاخیر پرواز شدند. پرواز ملی پوشان ساعت ۱: ۲۰ دقیقه بامداد در فرودگاه امام خمینی نشست.

نکته دیگر اینجا بود که اکثر هواداران در ورودی های معمولی فرودگاه در انتظار بودند و اهالی رسانه نیز تنها شنیده بودند که احتمال دارد والیبالیست ها از ورودی ویژه وارد فرودگاه شوند تا اینکه در آستانه فرود هواپیما مشخص شد ملی پوشان از طریق جایگاه ویژه وارد فرودگاه می شوند و به همین دلیل بسیاری از والیبال دوستان نیز از این مساله مطلع نشدند و خیلی دیر به ملی پوشان رسیدند.

بازگشت تیم ملی والیبال به کشور

*همه تیم ها با هم آمدند

تاخیر پرواز ملی پوشان باعث شد تا ورود آنها همراه با ورود نوجوانان والیبالیست و تیم ملی آلمان همراه شود. ابتدا ملی پوشان والیبال آلمان بودند که وارد شدند و سپس نوجوانان. استقبال گرم از نوجوانان والیبالیست که در جهان به مقام چهارمی رسیده بودند چهره تک تک آنها را پس از پروازی طولانی خندان کرده بود.

پس از استقبال مسوولان از نوجوانان شاگردان ایرج مظفری نیز در گوشه ای منتظر ورود قهرمانان والیبال شدند. با وارد شدن تیم ملی والیبال همه جا شلوغ شد. از یک طرف اهالی رسانه و از طرف دیگر مسوولان فدراسیون و خانواده ملی پوشان. شاید خود والیبالیست ها نیز فکر نمی کردند که استقبال گرمی از آنها انجام شود و به همین دلیل خوشحال بودند. پس از پروازی طولانی همچنان سرپا بودند و با خبرنگاران به گفت و گو می پرداختند و تا فرصت داشتند با خانواده و همسر و فرزدانشان حرف می زدند

*حضور در میان والیبال دوستان

پس از پایان استقبال از ملی پوشان تیم های ملی برای خارج شدن از فرودگاه به سمت اتوبوس های خود رفتند که در این مسیر مردم تونلی برای آنها ایجاد کرده بودند و ملی پوشان از میان آنها عبور می کردند. این قسمت از استقبال زمان بیشتری گرفت چرا که حاضرین در فرودگاه با تمام ملی پوشان خود عکس می گرفتند و پس از سه یا چهار ساعت انتظار نمی خواست دست خالی به خانه برگردند.

همانند همیشه با دیده شدن خولیو ولاسکو والیبال دوستان با فریاد زدن نام او شادی می کردند. " بچه ها متشکریم، بچه ها متشکریم" نیز فضای آن قسمت از فرودگاه را پر کرده بود. ملی پوشان با تک تک طرفداران خود عکس یادگاری می گرفتند و با خنده با طرفداران خود صحبت می کردند.

هیچ کدام از هواداران والیبال در چهره ملی پوشان خود خستگی نمی دیدند چرا که آنها با جان و دل در کنار مردم بودند و خوش و بش می کردند.

در حالی که ساعاتی از ورود ملی پوشان به فرودگاه گذشته بود همچنان والیبالیست ها در میان مردم بودند و عکس یادگاری می گرفتند تا اینکه اندک اندک به وسیله اتوبوس تیم از محوطه ویژه فرودگاه خارج شدند.

بازگشت تیم ملی والیبال به کشور

*جای خالی مسوولان

در این میان تنها مسوولان فدراسیون بودند که به استقبال ملی پوشان خود آمدند. ملی پوشانی که در لیگ جهانی گل کاشته اند و پس از صربستان، ایتالیا و کوبا را در خانه های خود شکست دادند. بازهم جای خالی مسوولان ورزش خالی بود اما نکته اصلی این بود که هیچ کدام از ورزشکاران هیچ گلایه و ناراحتی نداشتند.