به گزارش پارس به نقل از ایسنا، لیست اسامی منتخبان دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران که توسط فرماندار تهران اعلام شد به شرح زیر است:

۱-مهدی چمران

۲-علیرضا دبیر

۳-احمد مسجدجامعی

۴-حسین رضازاده

۵-حبیب کاشانی

۶-هادی ساعی

۷-مرتضی طلایی

۸-پرویز سروری

۹-رضا تقی پور

۱۰-الهه راستگو

۱۱-عباس شیبانی

۱۲-اسماعیل دوستی

۱۳-احمد دنیامالی

۱۴-محمد سالاری

۱۵-محمدمهدی تندگویان

۱۶-فاطمه دانشور

۱۷-احمد حکیمی پور

۱۸- محمد حقانی

۱۹-مجتبی شاکری

۲۰- عبدالحسین مختاباد

۲۱-رحمت الله حافظی

۲۲-ابوالفضل قناعتی

۲۳-اقبال شاکری

۲۴-مهدی حجت

۲۵-غلامرضا انصاری

۲۶-معصومه آباد

۲۷-عبدالقیم ناصحی

۲۸-محسن سرخو

۲۹-عباس جدیدی

۳۰-محسن پیرهادی

۳۱-محمدمهدی مفتح

فرماندار تهران در این نشست خبری با اشاره به این که در انتخابات این دوره در تهران ۴ هزار شعبه اخذ رای وجود داشت، خاطرنشان کرد: در این دوره نسبت به دوره قبلی حدود ۴۰۰ شعبه اضافه شد تا در کمترین زمان روند رای گیری صورت بگیرد.

عیسی فرهادی در ادامه با اشاره به این که ۱۰۰ هزار نفر عامل اجرایی در تهران آموزش های لازم را برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر تهران دیده اند، اظهار کرد: در کمترین زمان ممکن آرا شمارش شد و در روز گذشته آرای شمارش شده تجمیع و کنترل شد.

فرماندار تهران همچنین گفت: در انتخابات شورای شهر تهران حدود ۲ هزار نفر ثبت نام کردند که ۱۷۸۰ نفر واجد شرایط شدند که البته عده ای در میانه راه انصراف دادند و در نهایت ۱۷۳۲ نفر وارد عرصه انتخابات شدند.

فرهادی همچنین گفت: مجموع آرای اخذ شده در شورای اسلامی شهر تهران دو میلیون و ۷۸۶ هزار و ۳۵۷ رای بود که تعداد آرای صحیح دو میلیون و ۲۴۲ هزار و ۶۶۲ رای بود.

وی در پایان با بیان این که نامزدهای انتخابات شورای شهر از فردا تا دو روز حق اعتراض دارند، اظهار کرد: اعتراض باید به شکل مکتوب و با دلیل به فرمانداری ارائه شود و فرمانداری به مدت ۵ روز کاری به اعتراضات رسیدگی می کند.

لازم به ذکر است که از صبح امروز (دوشنبه) برخی رسانه ها لیست هایی را با عنوان لیست راه یافتگان به شورای شهر چهارم منتشر کردند که ایسنا با توجه به تاکیدات فرماندری تهران نسبت به عدم ارایه هرگونه لیست قبل از انتشار رسمی خبر نتیجه انتخابات شورای شهر از سوی فرمانداری از انتشار این گونه اخبار خودداری کرد.