حسین بادامکی پس از شکست دو بر صفر تیم فوتبال پدیده مقابل استقلال اظهار داشت: اگر بچه‌های ما خودشان را باور داشتند با توجه به شرایط استقلال می‌توانستیم با امتیاز بازگردیم اما روز خوب خیلی از بچه ‌ها ما نبود و امیدوارم در دیدارهای بعدی بهتر شویم.

وی درباره شرایط مدیریتی باشگاه پدیده عنوان کرد: باید هرچه سریع‌تر تکلیف تیم را برای فصل بعد مشخص کنیم. باید در نقل و انتقالات بهتر عمل کرده و بازیکنان مدنظر کادرفنی را به خدمت بگیریم. همچنین باید زودتر مدیریت تیم تعیین تکلیف شود تا آرامش در شهر مشهد حاکم شود.

سرپرست تیم فوتبال پدیده درباره اینکه آیا نام این تیم پدیده است یا شهرخودرو، گفت: در تمام برگه ‌هایی که در جلسات قبل از بازی با ما می‌دهند نام تیم پدیده است اما نمی دانم چرا به ویژه در دیدارهای پخش زنده می‌گویند شهرخودرو. در تلویزیون که تبلیعات می‌شود می گویند شهرخودرو اما خود سازمان لیگ هم می داند نام این تیم پدیده است.

بادامکی درباره اینکه آیا عصبانیت محمد نوازی در نشست خبری بعد بازی و ادعای مهدی رحمتی مبنی بر اینکه تیم شهرستانی را بدبخت کردند، به پنالتی که برای این تیم نگرفتند ربط دارد، توضیح داد: قطعا تاثیرگذار است. وقتی با تمام مشکلات مان به چنین دیداری می‌آییم دست کم توقع داریم عدالت برقرار شود اما متاسفانه امروز این عدالت برقرار نبود. اعتراض ما روی صحنه پنالتی بود. تیم ما دو بر صفر باخت در حالیکه بازی می‌توانست مساوی شود.