به گزارش پارس ، به نقل ازفارس؛ امیر عابدینی در مورد وضعیت داماش گفت: « برخی از بازیکنان ما از اینکه برخی از هواداران در فیس بوک از آنها انتقاد کرده اند گله مند هستند. به آنها گفتم هوادار واقعی داماش تیم را در کوران مسابقات حمایت می کند و آنها باید بدانند که بازیکنان با شرایط نداری ما ساخته اند و در حال حاضر آنها بهترین نفراتی هستند که داماش می توانسته جذب کند. بازیکنان با نداری ما ساخته اند و صدایشان هم درنمی آید و آبروی ما را هم نمی برند. »

وی در مورد اینکه فصل گذشته در همین مقطع امید هرندی را به دلیل نتایج ضعیف برکنار کرد، گفت: « شرایط دو فصل متفاوت است. ما فصل گذشته آخر فصل با سپاهان بازی کردیم در حالی که در ابتدای این فصل بازی کردیم. ما با امید هرندی ۶ گل از فجر خوردیم و پیکانی را بردیم که آخر فصل سقوط کرده بود. در حالی که در این فصل با فجر مساوی کردیم و یقه سپاهان را هم گرفتیم. فصل گذشته هرندی بازیکنانی مثل جهانبخش و حسین ابراهیمی داشت اما اکنون ما مهدوی و آبشک را به دلیل مصدومیت نداشتیم. گاهی اوقات برخی کارشناسی می کنند که نظرشان محترم است. اما برخی پول می گیرند که کارشناسی کنند که در آن صورت معنا و مفهوم خاصی دارد. ضمن اینکه هنوز ما دشمنانی داریم که می خواهند تیم ما را نابود کنند. »

عابدینی تصریح کرد: « من از شرایط کنونی تیم داماش راضی هستم و جایگاه ما در این فصل بدتر از فصل گذشته نخواهد بود. »

مدیرعامل داماش در مورد کسر یک امتیاز از این تیم گفت: « این یک امتیاز را پس می گیریم زیرا کسر امتیاز خلاف قانون فیفاست. »

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در مورد دربی ۷۷ گفت: « از نظر فنی اولین بار بود که خط دفاع دو تیم ۶۵ متر با یکدیگر فاصله داشتند این اتفاق در فوتبال نوین منفور شده است. فاصله دو خط دفاع ماکزیمم ۴۰ متر است. اما پرسپولیس و استقلال فضاسازی به حریف را به جای پشت خط دفاعی به جلوی خط دفاع داده بودند. اگر هم ۱۰ تا ۱۵ متر فاصله خط دفاع با دروازه بان باشد خواهید دید چه اتفاقی می افتد و دو تیم به بازی مستقیم دلخوش کرده بودند. به خصوص استقلال که دو بازیکن کناره خود را نداشت تا بتوانند سانتر کنند. به همین دلیل بازی مستقیم از هافبک و دفاع به مهاجم را در دستور کار خود قرار دادند. آنچه در زمین دیدیم فوتبال نبود. جنگ برای بقا و نباختن بود. »

وی ادامه داد: « بازیکن و مربی هر دو تیم باید به هوادارانشان پاسخگو باشند. به همین دلیل نمی خواهند در جیب هوادارشان باخت بگذارند. زیرا می دانند در آن صورت هوادار آنها باید در کوچه و خیابان پاسخگوی هوادار حریف باشد. پس ترس از نباختن در این بازی سنگینی می کرد. البته این بازی یک مزیت خوب هم داشت و آن هم استفاده از داور جوان و خوب بود. »

عابدینی تصریح کرد: « داور بیشتر مدیریت می کرد تا داوری وگرنه می توانست یکی دو بازیکن را با کارت قرمز مستقیم اخراج کند. من شنیدم هواداران دو تیم فحاشی هم کرده اند البته از تلویزیون چیزی نشنیدم. با این حال همین که هواداران دو تیم به داور و مسئولان برگزاری مسابقه کاری نداشتند و آنها را به چالش نکشیدند خوب است. به قول فردوسی پور که در جریان بازی گفت بازی آنقدر حوصله سربر بود که تماشاگران دو تیم به یکدیگر پرداختند. »

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در مورد خوابیدن شیرینی روی نیمکت در جریان بازی گفت: « ظاهرا شیرینی قبل از بازی آنقدر استرس داشته که در جریان بازی بیخوابی او را از پا انداخته بود. شاید اگر سر و صدایی نبود او به طور کامل می خوابید. من یادم می آید زمانی که پروین روی نیمکت پرسپولیس می نشست از شدت استرس مدام پاهایش به هم می خورد. فرقی هم نمی کرد با چه حریفی بازی کنیم. خوردبین هم همیشه هوشیار بود و لحظه و ثانیه ای را از دست نمی داد. »

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در مورد وضعیت تیم ملی گفت: « کی روش ظاهرا از فدراسیون ناامید شده است و به همین دلیل از دفتر رئیس جمهور و دفتر وزیر درخواست ملاقات کرده بود. من اگر جای کفاشیان بودم و مربی تیم ملی چنین کاری را انجام می داد همین امروز او را برکنار می کردم. مگر در سه بازی جام جهانی چه کاری می خواهیم انجام دهیم؟ »

وی افزود: « من می نویسم که تیم ملی در جام جهانی حداکثر ۴ امتیاز می گیرد. ما ۹ امتیاز نمی گیریم. این ۴ امتیاز را هم با قلعه نویی و مایلی کهن هم می توانیم بگیریم. کی روش فکر می کند ما بضاعت مدیریت در فوتبال را نداریم. زمانی من در مورد افشین قطبی گفتم او یک هنرپیشه است تا یک مربی و آن زمان خیلی ها این مسئله را قبول نکردند. اما بعد از آن این حرفم را قبول کردند. اکنون هم می گویم کی روش کاربلد است اما ما را باور ندارد و به این باور رسیده که فوتبال ما دست فوتبالی ها نیست و نمی توانیم در فوتبال مدیریت کنیم. »

عابدینی در مورد صحبت های اخیر کی روش در مورد لیگ که گفته بود همه نظر تاج و من را می دانند، گفت: « رئیس سازمان لیگ باید لیگ را برگزار کند و کی روش هم اگر اعتراضی دارد باید حرفش را به سرپرست تیم ملی یا رئیس تیم های ملی بگوید. ما که نمی توانیم لیگ را به خاطر سه بازی تعطیل کنیم آن هم در حالی که این همه هزینه در لیگ انجام شده است. »

فارس