به گزارش پ ارس به نقل از مهر، دومین مدال آور از جمع چهار ورزشکار اعزامی هیئت ورزش های رزمی استان قم به مسابقات ووینام قهرمانی جهان در کشور فرانسه رضا اکرام فرد بود که پرقدرت ظاهر شد و توانست در وزن خود عنوان قهرمانی جهان را کسب کند.

رضا اکرام فرد در این وزن مبارزات زیبایی در تلاش برای کسب جواز حضور در دیدار نهایی و سرانجام به دست آوردن عنوان قهرمانی جهان از خود به نمایش گذاشت و با شایستگی و توانمندیی که برای به دست آوردن عنوان نخست داشت، به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

این ورزشکار ارزنده قمی در این وزن با عبور از سد دیگر رقبا با قدرت به دیدار نهایی وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم صعود کرد تا در جدال برای کسب مقام قهرمانی این وزن نیز پرفروغ ظاهر شود و بدین ترتیب یکی از دو طلایی کاروان اعزامی ووینام کشورمان باشد.

نفرات برتر پیکارهای ووینام قهرمانی جهان در شهر پاریس کشور فرانسه در حالی معرفی شدند که اکرام فرد توانست تعداد مدال های طلای کاروان اعزامی کشورمان را به دو مدال برساند زیرا پیش از وی تنها میثم عباسی در این دوره از مسابقات صاحب نشان طلا شده بود.

تیم ملی ووینام اعزامی به رقابت های ووینام قهرمانی جهان در کشور فرانسه در حالی به کار خود پایان داد که یکی از نکات جالب توجه اتفاق افتاده برای تیم کشورمان کسب مدال های متعدد نقره بود که تنها سه مدال نقره را ووینام کاران قمی کسب کردند.

اکرام فرد از جمله ورزشکاران شاخص رزمی قم است که فعالیت در چندین رشته ورزشی را تجربه کرده است زیرا این ورزشکار ابتدا با موفقیت های متعدد در رشته ورزشی کونگ فو و هنرهای رزمی به ورزش قهرمانی قم و کشور معرفی شد.

این ورزشکار مدال آور از مسابقات ووینام قهرمانی جهان در کشور فرانسه در رشته کونگ فو به مدال های مسابقات داخلی و برون مرزی دست یافته است و بعد خود را به عنوان یکی از ورزشکاران هیئت ورزش های رزمی استان قم معرفی کرد.

اکرام فرد سال گذشته به عنوان نماینده تیم ورزش های رزمی کشورمان در مسابقات آسیایی رشته کیک بوکسینگ نیز حضور یافت و توانست با شایستگی در آن رقابت ها نیز به مدال دست یابد در حالی که مدال طلای ووینام قهرمانی جهان در کشور فرانسه اولین مدال برون مرزی این ورزشکار از رشته ووینام بود.