صبح امروز اهالی شهر جده پایتخت عربستان با صدای انفجار های مهیب از خواب بیدار شدند که پس از بررسی دقیق مشخص شد موشک های بالستیک به این شهر مهم کشور عربستان برخورد کرده است.

انفجار در آخرین شهر لیگ قهرمانان

برخی فعالان عربستانی در توییتر عنوان کردند این انفجارهای مهیب ناشی از حملات موشکی و پهپادی یمنی ها به جده بوده است. شهری که تا ساعاتی پیش از آن میزبان مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه C بود. جایی که استقلال و الشرطه عراق به دیدار هم رفتند و پس از آن الاهلی عربستان و الدحیل رو در روی یکدیگر قرار گرفتند تا تکلیف تیم‌های صعود کننده از این گروه و در نهایت تیم هایی که باید در دور یک هشتم به مصاف هم می رفتند مشخص شود.

تماس های تلفنی از فرانسه و کرواسی تا ایران

اما با انتشار این خبر اعضای خانواده کاروان تیم استقلال در داخل و خارج از کشور به شدت نگران شده و بلافاصله تلفن های همراه مدیران مربیان و بازیکنان تیم استقلال در هتل اینترکنتیننتال شهر جده به صدا درآمد. همچنین هواداران تیم استقلال در صفحات مجازی به شدت پیگیر این موضوع بودند که انفجارهای شهر جده بی به کاروان استقلال رسانده یا نه!

[تلفن اعضای کاروان استقلال اشغال شد؛ صدای انفجارها را نشنیدیم]

فرودگاه جده بسته و باز شد

موضوع دیگر این بود که آیا استقلالی‌ها با وجود بسته شدن فرودگاه‌ جده قادر به خروج از این شهر و بازگشت به کشور هستند یا نه؟

استقلالی ها: صدایش را نشنیدیم

در تماسی که با یکی از مسئولان تیم استقلال داشت در همین باره مطلع شدیم محل وقوع این انفجارها تا هتل اینترکنتیننتال به قدری زیاد بوده که اعضای کاروان نماینده کشورمان اصل صدای این انفجارها را نشنیده و متوجه چنین اتفاقی نشدند. این فرد مسئول گفت: ما اصلا صدایی نشنیدیم. خبر انفجارها را هم از طریق رسانه‌های جمعی و کانال های خبری در اینستاگرام و تلگرام شنیدیم.

برنامه بازگشت مثل قبل است

با توجه به وقوع این انفجار ها و ساعاتی پس از انتشار این اخبار از سوی کاروان استقلال اعلام شد که هیچ تغییری در برنامه بازگشت این تیم به تهران به وجود نخواهد آمد ظاهراً فرودگاه‌های شهر جده تنها برای ساعاتی بسته شد و پس از آن بار دیگر پرواز در فرودگاه این شهر از سر گرفته شد.