به گزارش پارس ، به نقل از۵۹۸، هافبک صربستانی مورد نظر قلعه نویی عصر شنبه وارد کیف شد. گوران لاوره که کارنامه درخشانی دارد قرار است که در بازی مقابل دیناموکیف دقایقی به میدان برود تا قلعه نویی بیشتر او را محک بزند و در صورت تایید نهایی قرارداد او به زودی با باشگاه استقلال نهایی خواهد شد. گفته می شود که اعتبار و اهمیت بازی دوستانه استقلال با باشگاه معتبر دیناموکیف، گوران لاوره را متقاعده کرده است که دقایقی به صورت آزمایشی برای استقلال به میدان برود. لاوره قرار بود در نیم فصل سال گذشته به استقلال بپیوندد اما به دلیل تاخیر در عقد قرارداد باشگاه استقلال با او و آماده نشدن آی تی سی، این انتقال صورت نگرفت
با کارنامه دوران بازی او در زیربیشتر آشنا شوید
گوران لاوره (متولد ۲۳ مارس ۱۹۸۲ در زاگرب) یک فوتبالیست صربستانی است که در حال حاضر در باشگاه پارتیزان بلگراد توپ می زند.
پیشینه
بعد از پنج فصل حضور در باشگاه اندرلخت، این بازیکن قرارداد دو ساله ای را با باشگاه گرونیگن هلند در نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۰۶ به امضا رساند. لاوره در گرونیگن در پست هافبک میانی بازی می کرد. او چهار سال را در لیگ هلند سپری کرد و ثمره اش ۱۲۸ بازی در لیگ این کشور و به ثمر رساندن ۲۳ گل بود.
لاوره در ۲۸ می سال ۲۰۱۰، قرارداد ۲ ساله ای را با تیم انگلیسی بارنزلی به امضا رساند. او اولین گل خود را در پیروزی ۳ بر ۱ بارنزلی در برابر ایپسویچ تاون به ثمر رساند. در ۷ دسامبر ۲۰۱۱، با رضایت متقابل مدیریت وقت بارنزلی در آن زمان، کیت هیل، قرارداد او با بارنزلی به اتمام رسید.
در ماه ژوئن ۲۰۱۲، خبرگزاری صربستان اعلام کرد که احتمال دارد لاوره به پارتیزان بلگراد که فوتبالش را نیز از آن جا شروع کرده بود، بازگردد. سرانجام، در نهم ژوئن سال ۲۰۱۲ لاوره قرارداد دو ساله ی خود را با قهرمان سوپرلیگ صربستان به امضا رساند
تیم ملی
لاوره همراه با تیم زیر ۲۱ سال صربستان و مونته نگرو در مسابقات جام ملتهای اروپای ۲۰۰۴ موفق به کسب مقام دوم و مدال نقره شد. همچنین، در همان سال، او عضو تیم زیر بیست و سه سال صربستان و مونته نگرو نیز بود که در مسابقات المپیک شرکت داشت.

اطلاعات شخصی
نام: گوران لاوره
تاریخ تولد: ۲۳ مارس ۱۹۸۲
سن: ۳۰ سال
قد: ۱/۹۰ متر
وزن: ۸۲ کیلوگرم
پست: هافبک
پای تخصصی: قابلیت استفاده از هر دو پا را داراست.
اطلاعات باشگاهی
باشگاه فعلی: پارتیزان بلگراد
شماره: ۸
جوانان
۱۹۹۱-۱۹۹۸ پارتیزان بلگراد صربستان
۱۹۹۹۸-۲۰۰۱ اندرلخت بلژیک
بزرگسالان
۲۰۰۱-۲۰۰۶ اندرلخت بلژیک
۲۰۰۶-۲۰۱۰ گرونیگن هلند
۲۰۱۰-۲۰۱۲ بارنزلی انگلستان
۲۰۱۲ پارتیزان بلگراد صربستان
تیم ملی
۱۹۹۹-۲۰۰۱ زیر هجده سال یوگوسلاوی (در ۶ بازی ۱ گل به ثمر رسانده است)
۲۰۰۲-۲۰۰۴ زیر بیست و یک ساله های صربستان و مونته نگرو (در ۷ بازی ۱ گل به ثمر رسانده است)
۲۰۰۴ زیر بیست و سه ساله های صربستان و مونته نگرو در المپیک آتن

قابل ذکر است که این بازیکن از توانایی های بسیار بالایی برخوردار است و در کشور هلند و صربستان بازیکن شناخته شده ای است، صحنه هایی از خلاقیتهای این بازیکن را میتوانید در یوتیوپ مشاهده کنید.