یحیی گل‌محمدی پس از برتری 4 بر 2  پرسپولیس مقابل الریان قطر در نشست خبری اظهار داشت: باید از مسئولان برگزاری مسابقات، فدراسیون و مردم هند به خاطر میزبانی خوب شان از ما تشکر کرده و برای آنها آرزوی موفقیت کنم. با کسب امتیازهای خوب، مقتدرانه به عنوان تیم اول از گروه صعود کردیم.

وی ادامه داد: زحمات زیادی برای این صعود کشیده شد. از تمام افراد زحمت کش مثل مسئولان باشگاه و همچنین هواداران به دلیل حمایت شان به ویژه بازیکنان باغیرت مان که با وجود تمام مشکلات مردانه جنگیدند، تشکر می‌کنم. بازیکنانم برای شادی دل هواداران مان همه کار کرده، جانفشانی و ایثار کردند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: در این شرایط آب و هوایی و سختی زیادی که متحمل شدیم با تمام وجود کار کردند. به همه بازیکنان خسته نباشید و خدا قوت می گویم. بازی با الریان  هم زیبا و پرگل بود که هر که آن را دید لذت برد.  خیلی خوب توانستیم امروز گردش توپ داشته و توپ را به جریان اندازیم. بازی پویا و پرتحرکی انجام دادیم.

گل محمدی تصریح کرد:  از لحاظ فنی خیلی بهتر از تیم حریف بودیم و امیدوارم همین روند را در ادامه لیگ قهرمانان و بازی های داخلی داشته باشیم.

وی درباره احساس خود از صعود پرسپولیس به عنوان تیم اول گروه و اینکه دوست دارد این تیم در مرحله بعدی به مصاف کدام حریف برود، گفت: وقتی بازی‌ها شروع شد هدف اول مان همین بود. اینکه در مرحله بعد به کدام تیم بخوریم، نکته ای نیست که بخواهیم به آن فکر کنیم.  تیمی که می خواهد به فینال آسیا برسد باید با تیم‌های قدرتمندی رو به رو شود. باید این مسئله را بپذیرد. هر تیمی مقابل پرسپولیس قرار بگیرد بازی سختی دارد زیرا با انگیزه بالا به مراحل بعدی فکر می کنیم و امیدوارم همین روند  را ادامه بدهیم.

سرمربی پرسپولیس درباره علاقه مند شدن مردم هند به تیمش گفت: برای ما جای خوشحالی دارد که پرسپولیس چنین طرفداران خوبی پیدا کرده است. همیشه روابط دو کشور خیلی صمیمانه و با دوستی بالا بوده است. از لحاظ فرهنگی مشترکات زیادی داریم و فوتبال هم به این موضوع کمک می کند تا دوستی، صلح و صفا بین دو کشور ایران و هند بیشتر شود. از همه هندی‌ها تشکر کرده و در این 19-18 روزی که اینجا بودیم خاطرات خوبی داشتیم. خیلی امیدوارم بتوانیم بار دیگر به این کشور خوب سفر کنیم.