به گزارش پارس ، به نقل از جام نیوز؛ پیام صادقیان پس از پیروزی مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: « خوشبختانه در چند بازی تدارکاتی که انجام دادیم که بیشتر جنبه شناخت نفرات را برای دایی داشته، نتایج خوبی هم گرفته ایم. »

وی افزود: « من از سایر بازیکنان دیرتر به این تیم اضافه شدم اما بسیار زیاد به پرسپولیس امیدوارم و مطمئن هستم که می توانیم با تیم خوبی که داریم در لیگ برتر بسیار پرقدرت ظاهر شویم. »

صادقیان ادامه داد: « البته مبنای ما بازی های تدارکاتی نیست ولی قطعاً این بازی ها می تواند روحیه تیم ما را بالا ببرد. پرسپولیس امسال تیم جوان و با تجربه ای دارد که مطمئن باشید برای گرفتن جام هم برنامه داریم. »

وی در پایان در خصوص اظهارات مسئولان ذوب آهن مبنی بر اینکه پرسپولیسی ها به او یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان داده اند، گفت: « من نمی دانم چه کسی این حرف را زده اما واقعاً این پول کجا بود که ما آن را ندیده ایم و اصلاً درباره چه چیزی حرف می زنید؟ برخی ها به دنبال بر هم زدن تمرکز هستند و برخی به دنبال حاشیه ها هستند که من هم به این مسائل توجهی نمی کنم و کار خودم را دنبال می کنم و نمی توانم هر روز به دنبال تکذیب اخبار و این حرف ها باشم. الآن برای من فقط موفقیت و گل زنی با پرسپولیس مهم است. همین و بس. »