بعد از دیدار استقلال و پیکان در اسفند ماه سال گذشته بود که محمد دانشگر بعد از جرو بحث با بهزاد غلامپور توسط فرهاد مجیدی در اختیار باشگاه قرار گرفت.

این بازیکن با گذشت حدود یک ماه بعد از آن مسابقه هنوز مجوز شرکت در تمرینات را پیدا نکرده است و در این خصوص جلساتی را هم با مسئولان این باشگاه برگزار کرده است. این بازیکن توسط باشگاه استقلال با جریمه سنگین مواجه شده و در شرایطی که آبی پوشان برای سفر به عربستان آماده می‌شوند هنوز موفق به بازگشت به جمع اعضای این تیم نشده است.

دانشگر روز گذشته جلسه‌ای را مدیران باشگاه استقلال برگزار کرده و در این نشست توضیحات نهایی خود را به آنها ارائه کرده است. ظاهرا مشکل دانشگر امروز یا فردا برای شرکت در تمرینات تیم استقلال حل خواهد شد، البته این بازیکن با ابراز ندامت از رفتار گذشته قول داده تا در صورت بازگشت به تمرینات دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نکند.

تمرینات تیم فوتبال استقلال در زمین ورزشگاه تهرانسر برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی برگزار می‌شود که شاگردان مجیدی فردا تست کروتا می‌دهند و احتمالا مدافع مغضوب سرمربی استقلال نهایتا تا فردا ضمن عذرخواهی از کادر فنی مجوز شرکت در تمرینات را پیدا خواهد کرد.