گودرز حبیبی اظهار داشت: استقلال محله برو بیا شده است. این باشگاه محلی برای رفیق بازی و حال دادن آقایان به رفقای خودشان شده است.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: آقای مددی به ظاهر سرپرست تیم هست اما عملاً هیچ کاره است چون همه تصمیمات را در این باشگاه آقای خلیل زاده می‌گیرد و تصمیمات عمده تر از وزارت ورزش گرفته می‌شود. بی‌اختیار بودن مدیر استقلال پدیده جدیدی نیست و خیلی از مدیران سابق این باشگاه هم اختیاری از خود نداشتند و بله قربان‌گو بودند. متاسفانه مدیریت استقلال زیر خط فقر قرار دارد و برای همین است که این تیم تبدیل کانون بحران شده است.

وی افزود: با این مدیریت متاسفانه استقلال در مسیر نابودی قرار گرفته است. دلیلش را نمی دانم اما تصورم این است که آقایان با تیم ما مشکل دارند و دوست ندارند این تیم شکل بگیرد. مدیران در این باشگاه اغلب خط فکری شان را از جای دیگر می‌گیرند. کاش افراد بزرگ و مهم به آنها خط فکری می‌دادند و برای شان تصمیم می‌گرفتند که لااقل دل ما نمی‌سوخت. اما هرچه معاون و مشاور است برای این باشگاه تصمیم می‌گیرند.

حبیبی در خصوص جلسه‌ای که چند پیشکسوت استقلال با یکی از مسئولین باشگاه برگزار کرد بیان داشت: متاسفانه بعضی از دوستان و پیشکسوتان ما قیمت شان ارزان است و خودشان را به وعده یک پست تشریفاتی می‌فروشند. در گذشته افراد بزرگی مثل دکتر آقامحمدی و دکتر ایروانی و بزرگانی دیگر مدیریت این باشگاه را بر عهده داشتند و ما از این بزرگان رسیدیم به مددی. مددی اگر مدیر قوی بود در همان باشگاه‌های سایپا و پیکان مدیریت می‌کرد و به استقلال نمی‌آمد. بعضی از آقایان هم به صندلی‌های این باشگاه چسبیده‌اند و به هیچ قیمتی حاضر به رفتن نیستند. نمی دانم این قبیل مدیران از جان استقلال چه می‌خواهند.

بازیکن استقلال در دهه پنجاه تاکید کرد: مدیران باشگاه صداقت نداشته و ندارند. تا به حال بارها از زبان آنها اخبار غیر واقعی شنیدیم. الان می‌گویند پول دیاباته پرداخت شده ولی قبلاً هم بارها گفته بودند پول دیاباته پرداخت شده و برای همین ما نمی‌توانیم به این اخبار اعتماد کنیم. مدیر آینده استقلال باید در وهله اول با همه صداقت داشته باشد. بعد از آن باید از قدرت اقتصادی و درآمدزایی برخوردار باشد و دلسوز این باشگاه باشد. تا زمانی که اصلاحات مدیریتی در این باشگاه شکل نگیرد، رفت و آمد مربیان هم هیچ تاثیری در عملکرد این تیم نخواهد داشت.

پیشکسوت آبی پوشان در خاتمه به ورود نمایندگان مجلس به موضوع استقلال اشاره کرد و گفت: امیدوارم این بار استقلالی‌ها به نتیجه لازم از این راه برسند و بعد از سال‌ها این تیم سر و سامان بگیرد.