به گزارش پارس ، به نقل از ۵۹۸، فرزاد حاتمی در صورتی که لژیونر نشود با یکی از تیم های لیگ برتری قرارداد امضا خواهد کرد. او در مورد وضعیتش به خبرآنلاین می گوید: « فکر می کنم تا آخر این هفته هم تیم جدیدم را انتخاب کنم و یک پیشنهاد هم از هلند دارم که نمی دانم شرایط چگونه خواهد شد. این پیشنهاد فوق العاده جدی است. یکی از منیجرهای اروپایی با یکی از منیجرهای ایرانی در ارتباط است و باشگاه مورد نظر هم مهاجم نوک می خواهد. من هم توسط منیجر ایرانی به این باشگاه معرفی شده ام و حالا باید دید شرایط چگونه خواهد شد. اگر لژیونر نشدم به زودی با یک تیم لیگ برتری قرارداد می بنددم. »

او که با مسئولان نفت به توافق نرسید در مورد مذاکره با فولاد ادامه می دهد: « حالا بحث فولاد جدی تر است و من قبل از رفتن به کره جنوبی با آقای فرکی صحبت کردم. حالا باید ببینم شرایط چطور پیش خواهد رفت. هر چند که من دوست داشتم در تهران بازی کنم. »

در ادامه از حاتمی در مورد جدایی مجتبی جباری همبازی سابقش و حضور او در سپاهان سوال می کنیم که می گوید: « جباری بازیکن قابلی است که در سال های اخیر خصوصا در فصل گذشته خیلی به استقلال کمک کرد. مجتبی همیشه رک حرف هایش را می زند و گویا این موضوع به دل استقلالی ها خوش نیامده است. در ضمن باید بگویم دلیل جدایی بعضی از بازیکنان استقلال به هیچ عنوان فنی نبود و هواداران استقلال می توانند بهترین قاضی باشند. »

جباری همچنان از مدیریت فتح الله زاده انتقاد می کند و گفته که منظورش از مسخره بودن شرایط استقلال، فقط مدیریت این باشگاه بوده است. گویا حاتمی هم از مدیریت استقلال دل خوشی ندارد و در این خصوص تاکید می کند: « مسوولان استقلال گفته اند که جباری ۹۰ درصد از مبلغ قراردادش را گرفته است و حالا می خواهم از مدیران استقلال بپرسم که آیا این عدالت است؟ چرا جباری باید ۹۰ درصد پول بگیرد ولی من ۲۰ درصد پول بگیرم؟ مگر جباری بیشتر از من در استقلال دوید که بیشتر از من پول بگیرد و این چه نوع مدیریت کردن است. مجتبی در ایران از لحاظ فنی جزو بهترین ها است و زورش رسید و پولش را گرفت. این پول نوش جان او باشد و حرفی در این مورد ندارم ولی این چه مدیریتی است که باشگاه استقلال دارد. حالا که جباری خیلی چیزها را گفته است، برای آقایان آقا بد شده است. »