به گزارش پارس ، به نقل ازنامه نیوز، جام ورزشی، این روزها مسئولان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که هر دو غرق مشکلات مالی هستند و به دنبال بودجه وزارت برای پرداخت بدهی های خود هستند، در برنامه های اقتصادی رقابت می کنند.

پرسپولیسی ها با باشگاه هایی مثل رئال مادرید ارتباط می گیرند و استقلالی ها به دیدار سران شارلوا می روند.

هر دو به فاصله ای کوتاه نوشابه اختصاصی باشگاه روانه بازار می کنند. قرمزها می گویند صاحب هواپیمای اختصاصی شده اند و بلافاصله استقلالی ها نیز می گویند از خیلی وقت پیش هواپیمای اختصاصی دارند و…

این رقابت جالب برخی مواقع نیز به ضررشان تمام می شود. مثلا اینکه استقلال به اوکراین رفته و پرسپولیسی ها به آنها ایراد گرفته اند که چطور از نداری گلایه می کنند و به سفر پرهزینه اروپایی می روند.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال برای اینکه از قافله کری خوانی عقب نماند در این خصوص اعلام کرد که این سفر با هواپیمای اختصاصی باشگاه استقلال صورت گرفته و در این مورد در آینده با جزئیات بیشتری صحبت خواهم کرد.

وی اما به نکته دیگری اشاره کرد که بیشتر شبیه به یک گاف است: « سفر تیم به اوکراین با تقبل هزینه هایش توسط باشگاه دیناموکیف صورت گرفته و مسئولان باشگاه تنها پول بلیط این سفر را پرداخت کرده اند. »
احتمالا مدیر روابط عمومی استقلال فراموش کرده است که وقتی باشگاهی هواپیمای اختصاصی داشته باشد به این معنی است که نیاز نیست پول بلیط بدهد!

جالب اینکه فتح الله زاده نیز در مصاحبه ای دیگر اعلام کرد قرار شده استقلالی ها تبلیغ یک هواپیمایی را روی پیراهنشان بزنند و در عوض، پول بلیط سفر به اوکراین را پرداخت نکنند که در تناقض به اظهارات مدیرروابط عمومی باشگاه است.