به گزارش پارس ، محمدرضا نعمت زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ستاد انتخاباتی آقای روحانی یک روندی برای انجام نظرسنجی دارد که البته خیلی دقیق نیست اما به نظر می آید که در اغلب استانها و شهرستانها درصد آرایی که به آقای روحانی داده می شود بیشتر از سایر کاندیداها است.

وی با مثبت و مطلوب ارزیابی کردن روند انتخابات ریاست جمهوری افزود: روند انتخابات خوب است و به نظر می آید مردم استقبال خوبی از انتخابات داشته اند اطلاعاتی که به ما می رسد هم گویای همین موضوع است.

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی تصریح کرد: در عین حال ما منتظر هستیم که وزارت کشور و شورای نگهبان نتایج رسمی انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کنند ولی پیش بینی ما این است که دکتر روحانی وضعیت خوبی دارد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا از ناظرین خود که در پای صندوق های رای حاضر هستند گزارشی در ارتباط با انجام تخلف انتخاباتی دریافت کرده اید یا خیر عنوان کرد: در خود جایگاههای انتخاباتی و محل های در نظر گرفته شده برای اخذ رای گزارشی مبنی بر تخلف نداشته ایم. چند مورد بسیار جزئی بوده که درباره آنها تذکر لازم را داده ایم و مشکلی وجود ندارد.

نعمت زاده ادامه داد: بیشتر تخلفات و مشکل ستاد انتخاباتی آقای روحانی شایعات، دروغ ها و اختلافاتی است که از طریق برخی سایت ها اعلام می شود که ما نیز پاسخ برخی از این موارد را به خبرگزاری ها و رسانه های رسمی اعلام کرده ایم.

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در پاسخ به این سئوال که اگر اعتراضی نسبت به نتایج انتخابات داشته باشید از چه طریق موضوع را پیگیری خواهید کرد گفت: از طریق قانون و از طریق راهکارهای قانون اگر مشکلی وجود داشته باشد پیگیری می کنیم.