به گزارش پارس ، به نقل از برنا در حالیکه در روزهای ابتدایی فصل نقل و انتقالات صحبتهایی از تمدید قرارداد کاپیتان سپید پوشان بندر به گوش می رسید و حتی بحث قرارداد سفید پژمان نوری با ملوان هم در رسانه ها مطرح شده بود، به یکباره این بازیکن شمالی از تهران سر درآورد و تصمیم گرفت تا برای یک فصل پیراهن آبی بر تن کند و البته سر و صدا ها و مصاحبه های جنجالی هم بابت این انتقال میان او و مدیرعامل ملوان به وجود آمد و حرفهایی از این دست…

جدای از این مسایل، با نقل مکان پژمان نوری به استقلال و با مروری دوباره بر تیم هایی که وی در دوران فعالیت حرفه ای فوتبال خود در ایران در آنها توپ زده است می توان به یک رکورد جالب توجه از سوی این بازیکن رسید.

پژمان پیش از حضور در استقلال در لیگ برتر ایران تاکنون با پیراهن سه تیم ملوان، پگاه و پرسپولیس به میدان رفته بود. نوری فوتبال خود را در ملوان شکوفا کرد و پس از نمایشی تحسین برانگیز در فصل ۸۱-۸۲ به خوبی نام خود را مطرح و خواهان زیادی از جمله استقلال و سپاهان را مشتری پر و پا قرص خود دید.

اما او در میان پیشنهادات مختلف به تیم فوتبال پگاه گیلان پیوست و به شهر رشت رفت تا در جایی که از دیرباز رقیب سنتی ملوان و انزلی چی ها محسوب می شد بازی کند و به این ترتیب رو در روی هواداران ملوان قرار گرفت.

نوری پس از حضوری نه چندان موفق در پگاه در سال ۸۴ به تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیوست و بازیهای خوبی را هم در ترکیب این تیم انجام داد و در مقطعی هم کاپیتان قرمز پوشان شد تا در جمع هواداران پرسپولیس هم برای خود محبوبیتی را دست و پا کند.

به اینکه پژمان بعد از آن، بازی در ملوان و لیگ امارات را هم تجربه کرد کاری نداریم اما اکنون او در چهارمین تیم انتخابی خود در لیگ برتر ایران به استقلال رفته که دقیقا رقیب سنتی پرسپولیس و در نقطه مقابل این تیم می باشد تا این بار هم چیزی شبیه ملوان و پگاه، این بار تحت عنوان استقلال و پرسپولیس برای نوری رقم بخورد که در نوع خود می تواند رکوردی منحصر به فرد برای این بازیکن باشد.

البته سوای این بحث ها پژمان نوری فوتبالیستی با قابلیت بالا بوده که در زمانی که پیراهن هرتیمی را بر تن کرده تمام تلاشش را برای موفقیت آن تیم به کار بسته و منهای حضور نه چندان موفق در پگاه، او بازیهای به یاد ماندنی را در ترکیب ملوان و پرسپولیس از خود به یادگار گذاشته است.

حال باید دید او با حضور در استقلال آیا عملکردی به مانند تجربه حضور در ملوان و پرسپولیس را رقم می زند یا نه، عملکردی شبیه دوران پگاه را بر جای خواهد گذاشت؟ به خصوص اینکه خود پژمان با حضور در استقلال سودای پوشیدن مجدد پیراهن تیم ملی و حضور در جام جهانی برزیل را در سر دارد و باید دید که انتخاب استقلال چقدر در تحقق آرزوهای پژمان موثر خواهد افتاد؟