به گزارش پارس ، بعد از گزارش تسنیم در مورد درخواست مالی پیشکسوتان میلان برای حضور در برنامه های تلویزیونی و همچنین پیش شرط بازیکنان قدیمی این تیم قبل از بازی با پرسپولیس واکنش های مختلفی نسبت به این موضوع صورت گرفت آن هم در حالی که گزارش تسنیم بر مبنای مشاهدات عینی خبرنگار این خبرگزاری در رستوران گردان برج میلاد و نه بر مبنای اظهارات مسئولان تهیه شده بود.


مدیر اسپانسرینگ بازی پرسپولیس و میلان با تایید درخواست میلانی ها برای دریافت پول به منظور حضور در برنامه تلویزیونی گفت: تمامی مسائل به همان شکلی که منعکس شده است رخ داد. پیش از بازی در حالی که ۷۰ درصد از مبلغ قرارداد با میلانی ها به آنها پرداخت شده بود اعضای این تیم تا زمانی که ۳۰ درصد باقیمانده به آنها پرداخت نشد و رنگ آن را ندیدند حاضر نبودند به زمین بروند و تنها با پرداخت ۳۰ درصد باقیمانده بود که برای انجام بازی حضور پیدا کردند.


عبدالحمیدی با تایید اینکه اعضای تیم میلان برای حضور در برنامه های تلویزیونی درخواست مالی داشتند تصریح کرد: من نمی دانم آنها چه رقمی می خواستند اما در صحبت با رویانیان متوجه شدم آنها بحث مالی را مطرح کرده اند. در مورد مالدینی که مطمئن هستم او به طور قطع به خاطر بحث های مالی در برنامه های تلویزیونی حاضر نشد. یکی از این برنامه ها، ورزش از نگاه ۲ بود که به دنبال دعوت از اعضای ستارگان تیم میلان بود اما فرد رابط تیم پیشکسوتان میلان گفته بود که باید برای این کار هزینه پرداخت شود.


مدیر اسپانسرینگ بازی پرسپولیس - میلان اظهار داشت: همان فردی که در برنامه ۹۰ صحبت های باره سی و ماسارو را ترجمه می کرد و نماینده شرکت واسطه تیم ایتالیایی بود بحث درخواست های مالی را مطرح کرده بود و به طور قطع این افراد برای حضور در برنامه تلویزیونی درخواست مالی داشتند.


عبدالحمیدی ادامه داد: با توجه به زمان کم و درخواست مالی در نهایت امکان حضور این افراد در برنامه ورزش از نگاه دو فراهم نشد و دیگر نمی دانم چگونه آنها به برنامه ۹۰ رفتند.

وی در مورد قرار نگرفتن تبلیغات کانونی که اسپانسر بازی پرسپولیس و میلان بود در کنار زمین خاطرنشان کرد: شیرازی که شرکت تبلیغاتی اش بحث تبلیغات محیطی دور زمین را برعهده دارد از ما چک تعهدی به مبلغ ۵ میلیارد تومان برای تبلیغ در نیم فصل دوم لیگ برتر می خواست که پشت این چک را هم رویانیان امضا کرده باشد اما زیر بار این موضوع نرفتیم در نهایت آنها اجازه تبلیغات بر روی ال ای دی را نداده و سپس از دقیقه ۱۰ تابلوهای تبلیغاتی خود را روشن کردند.


مدیر اسپانسرینگ بازی پرسپولیس - میلان یادآور شد: آنها از ما خواستند بنرهای کانون ایران نوین را از کنار زمین جمع آوری کنیم و در نهایت هم خواهان دریافت ۵۰ میلیون تومان از شرکت ما شدند که البته با توجه به اینکه تبلیغات خودشان را روی تابلوهای تبلیغاتی نشان دادند شاید این موضوع منتفی باشد. ضمن آنکه نام کانون ایران نوین را از روی تمامی تبلیغ ها پاک کردند.


عبدالحمیدی تاکید کرد: برای حل این مشکل کفاشیان، تاج و رویانیان با شیرازی تماس گرفتند اما او در مقابل هیچ کدام از این افراد زیر بار نمی رفت. ما به کفاشیان گفتیم که یک بحث ملی مطرح است و او هم دو بار به شیرازی زنگ زد اما در نهایت آنها کار خود را انجام دادند.
وی در پایان گفت: امیدواریم در آینده برای برگزاری چنین رویدادهایی همکاری های بیشتری صورت بگیرد. ما در مورد این بازی بسیار ضرر کردیم و حتی پول های حاصل از بلیت فروشی بازی نیز هنوز وصول نشده که امیدواریم باشگاه پرسپولیس در این باره و سایر مسائل همکاری بیشتری انجام دهد.