فریبرز محمود زاده در مورد اینکه چه تعداد از باشگاه‌های لیگ برتری مجازبه انجام فعالیت در پنجره نقل و انتقالات زمستانی هستند، اظهار داشت: همه تیم‌ها بنا به دستور فدراسیون باید به کمیته تعیین وضعیت بروند و از این کمیته نامه بیاورند. یعنی کمیته وضعیت می‌داند که برای چه تیمی نامه ثبت بدهد.

وی افزود: علاوه بر اینکه پنجره استقلال و پرسپولیس در بخش بین‌المللی بسته است، در بخش داخلی همه باشگاه‌ها حتی استقلال و پرسپولیس، یعنی هر 16 باشگاه باید به کمیته تعیین وضعیت بروند. همیشه در ابتدای فصل و نیم‌فصل کمیته تعیین وضعیت این مجوز را می‌دهد. این کمیته جزئیات را دارد و همه قرار است پس از مراجعه به آن و اخذ مجوز، به ما مراجعه کنند.

مسئول کمیته نقل و انقالات سازمان لیگ در خصوص فسخ‌های یکطرفه بازیکنان و مربیان که مورد اعتراض باشگاه‌های مختلف قرار گرفته، عنوان کرد: فسخ قرارداد را کمیته وضعیت بررسی می‌کند چون ناظر بر این مسائل است. بررسی فسخ‌ها و آرایی که صادر می‌شود در کمیته تعیین وضعیت انجام می‌شود. طبق آیین‌نامه، کمیته تنظیم مقررات و کمیته تعیین وضعیت ناظر بر اعمال ثبت فسخ‌‌ها و مجوز ثبت قراردادها هستند. بنابراین من نمی‌توانم اظهار نظر کنم.