باشگاه پرسپولیس در شرایطی به دنبال جذب مدافع در نقل و انتقالات زمستانی است که گزینه نهایی این باشگاه علیرضا ابراهیمی بود. مدافع میانی گل گهر سیرجان که بعد از مدافعانی مثل ایمان سلیمی، حجت حق وردی و شاهین طاهرخانی مورد توجه این باشگاه قرار گرفته بود و در نهایت با توجه به درخواست باشگاه گل گهر این انتقال هم صورت نگرفت.

باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی شجاع خلیل زاده و محمد نادری به دنبال پر کردن این خلا در فصل جاری بود که در این ارتباط با گزینه‌هایی همچون ایمان سلیمی، شاهین طاهرخانی و حجت حق وردی وارد مذاکره شده بود که همگی آنها به شکلی منتفی شد. آنها در آخرین اقدام به دنبال جذب علیرضا ابراهیمی بودند که با درخواست جالب باشگاه گل گهر سیرجان مواجه شدند. این باشگاه برای این انتقال خواهان معاوضه مدافع خود با امید عالیشاه و مهدی شیری شده بود. این درخواست اکنون با مخالفت یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس همراه شد تا این انتقال هم منتفی شود و باشگاه پرسپولیس به دنبال گزینه دیگری برای فاز دفاعی خود باشد. 

طی دیدارهای اخیر و با توجه به غیبت کنعانی زادگان، گل محمدی از کمال کامیابی نیا به عنوان مدافع میانی سود برده که این هافبک دفاعی نیز به خوبی توانسته از پس وظایف خود بربیاید. با این حال بعید است کامیابی نیا در ادامه فصل نیز به عنوان پست تخصصی در دفاع میانی کار را دنبال کند و باید دید این تیم در فرصت باقی مانده با کدام بازیکن به مذاکره برای حضور در جمع این تیم خواهد پرداخت.