میلیچ کرچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم خود مقابل فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: در ابتدا جا دارد از جانب رحمان رضایی و مجموعه ذوب‌آهن درگذشت علی انصاریان را به خانواده محترم وی تسلیت بگویم؛ از دربی اصفهان یک پیش‌بینی خوب در نظر دارم، هر دوتیم با سبک بازی تهاجمی در زمین حاضر خواهند شد.

مربی تیم ذوب‌آهن ادامه داد: همانند بازی‌های گذشته در طول هفته به خوبی تمرین کردیم و تمرین حریف را مورد آنالیز قرار دادیم، پس از پیروزی مقابل تیم نساجی سطح اعتماد تیم‌ ما افزایش یافت، امیدوارم فردا کیفیت خوب خودمان را نشان دهیم و در نهایت نتیجه خوبی نیز کسب کنیم.

وی افزود: ما به تیم خود اعتماد داریم، بازی‌های خوبی پیش از این انجام داده‌ایم و مطمئن هستیم که فردا ذوب‌آهن سطح کیفی خوب خود را نشان خواهد داد، چهارسال است که نتوانسته‌ایم سپاهان را در زمین خودمان شکست دهیم و فردا شانس ماست که بتوانیم این آمار را تغییر دهیم.

کرچیچ ادامه داد: تمامی بازیکنان ما برای دیدار فردا آماده هستند و مطمئن هستیم که فردا نتیجه خوبی را کسب می‌کنیم؛ مجتبی حق‌دوست و رحمان رضایی به دلیل دریافت کارت قرمز محرومان دیدار فردا خواهند بود.