مهدی تارتار ، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس دیدار تیمش مقابل سپاهان در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: در نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم و در دفاع عملکرد منسجم و منظمی داشتیم.

در بخش حمله هم خوب بودیم. روی ضربات ایستگاهی و اوت درستی می‌توانستیم به گل برسیم، اما به دلیل کم تجربگی و غفلت گل اول را دریافت کردیم. با این حال در ادامه  نیمه اول خوب عمل کردیم.

تارتار در ادامه گفت: در نیمه دوم بازی را به خوبی آغاز کردیم و به گل مساوی هم رسیدیم. پس از آن هم سپاهان را کنترل کردیم، اما باز هم اسیر تجربه آن‌ها شدیم و توپی که با اشتباه از دست دادیم، منجر به گل دوم حریف شد. تا آن لحظه خوب بازی کردیم و پس از آن هم تیم ما برای گرفتن امتیاز حمله کرد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: سپاهان در ضدحملات موقعیت‌های خیلی خوبی به دست آورد که دروازه بان ما واکنش‌های خوبی نشان داد. آن‌ها می‌توانستند گل‌های بیشتری به ما بزنند. برای تیم خوب و بزرگ سپاهان در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم و به آن‌ها بابت پیروزی در این دیدار تبریک می‌گویم.

او درباره استفاده پیکان از بازیکنان جوان در فصل جاری عنوان کرد: ۷ بازیکن جوان از آکادمی خودمان به تیم بزرگسالان آمدند و به ما کمک می‌کنند. این برای ما ارزشمند است، دوست داریم همین روند را ادامه بدهیم و بازیکنان خوب را به تیم بزرگسالان اضافه کنیم تا بتوانیم جایگاهی که داریم را حفظ کنیم و حتی به رده‌های بالاتر برسیم بالاتر و بازی به بازی پیش برویم.