محمد ربیعی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل شهرخودرو مشهد در نشست خبری اظهار داشت: از صمیم قلبم فوت علی انصاریان را تسلیت می‌گویم و این مساله ضربه روحی بزرگی به من و خیلی از اهالی جامعه ورزش و فوتبال و تیمم بود و از خدا طلب مغفرت برای ایشان دارم و خدا رحمت کند ایشان و میناوند عزیز را.

وی افزود: امیدوارم این فوتبال عزیزانش را از دست ندهد. زیرا جامعه فوتبال متاثر می‌شود از این فقدان‌های بزرگ و امیدوارم این ویروس منحوس کرونا از کشورمان و جهان رخت ببندد. به شهر خودرو خسته نباشید می‌گویم و از این مجموعه وزین بخاطر میهمان نوازی‌شان تشکر می‌کنم. از خود رحمتی که کاپیتان ملی ما بودند و سرمربی خوب شهر خودرو هستند تشکر می‌کنم.

ربیعی درباره روند این دیدار عنوان کرد: بازی فنی بود، در نیمه اول سوار بر بازی بودیم و پاس‌های متوالی زیادی داشتیم و نمی‌خواستیم در خانه حریف عقب نشینی داشته باشیم. موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و مالکیت توپ هم در اختیار داشتیم.

وی افزود:  در ابتدای نیمه دوم هر دو تیم با پرس‌های زیادی در میانه میدان روبه رو بودند و توپ را از دست می‌دادند. هر دو تیم در انتقال از دفاع به حمله متبحر بودند. مقابل سایپا، سپاهان و نساجی در این انتقال قاسمی نژاد به عنوان مهاجم هدف قرار می‌گیرد و ضربه می‌ز‌ند. سعی کردیم این‌ها را کنترل کنیم و از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و بعد از گل به صورت  طبیعی عقب نشینی کردیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم. خسته نباشید به تمامی بازیکنانم و کل مجموعه تیم‌مان می‌گویم که نظم و استراتژی مد نظرم را در زمین اجرا کردند. سه امتیاز خیلی ارزشمند را از مشهد دشت کردیم. می‌دانیم شهر خودرو در مشهد بازنده نمی‌شود و حتی سایپا، و نساجی را در مشهد شکست داده و حتی در بازی 10 نفره به آلومینیوم هم نباخته بود. امیدوارم مسایل حاشیه‌ای حریف در مسیر خوبی  قرار بگیرد.

ربیعی در مورد اینکه هدف‌گذاری مس برای نیم فصل دوم چگونه خواهد بود گفت: تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر است. سعی کردیم با شخصیت تیمی و بازی‌مان نگاه ثابت به این تیم‌ها را برداریم و هدف‌مان ماندگاری در لیگ برتر است. هدف همه تیم‌های تازه صعود کرده همین است. در 5 مسابقه اول گل نزده بودیم و فقط 2 امتیاز گرفته بودیم اما اکنون از 8 بازی 17 امتیاز گرفتیم و این در مسیر و زمان بر است. اگر علاوه بر ماندن در لیگ، رتبه خوب هم بگیریم چه بهتر. رفسنجان مردمان نجیب و خوبی دارد و خدماتی شایانی هم به کشور ارایه کرده است می‌توانیم در برنامه سه تا 5 ساله یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشیم می‌خواهیم در درجه اول ثبات داشته باشیم.

سرمربی مس در مورد اینکه تیم تقویت خواهد شد یا نه، گفت: اجنتاب ناپذیر است که تیم را تقویت کنیم ولی تغییرات زیادی نخواهیم داشت و می‌خواهیم ریتم‌مان را حفظ کنیم.