محمد ربیعی پس از برتری یک بر صفر مس رفسنجان مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: در ابتدا باید از نساجی تعریف کنم. آنها ریشه دار و قوی هستند و برای این بازی خیلی خوب آماده شده بودند. 

وی در خصوص بازی گفت: طبق برنامه‌ای که داشتیم به گل رسیدیم و بعد از آن برای حفظ گل تلاش کردیم و راه های نفوذ نساجی را بستیم. از بازیکنان هم تشکر می‌کنم که خیلی خوب به نکاتی که گفته بودیم گوش کردند و نتیجه اش را گرفتند. از این بابت هم خیلی خوشحالم که تیم مان در 5 بازی گذشته 4 بار کلین شیت داشته است.

سرمربی مس رفسنجان با گلایه از برنامه ریزی سازمان لیگ عنوان کرد: این چهارمین بازی ما بود که چهار روز یک بار برگزار کردیم. به دلیل تاخیری که در مسابقات به وجود آمد ما دائما در حال تردد در مسیر تهران و رفنسجان هستیم بدون اینکه تمرین داشته باشیم. فقط ریکاوری می‌کنیم وارد بازی می‌شویم. بازی بعدی مان هم 4 روز بعد با سپاهان است و آنها بیشتر استراحت کرده‌اند. امیدوارم سازمان لیگ به این اعتراض ما رسیدگی کند.

ربیعی در مورد اینکه چرا بازی کیفیت خوبی نداشت، گفت: به هرحال شما کیفیت چمن را هم ببینید. وقتی پاس می‌دهید نا خودآگاه توپ پله می‌شود و در انجام بازی دو ضرب  شما را دچار مشکل می‌کند. در این مواقع تیم‌ها کمتر ریسک می‌کنند. اگر کیفیت چمن بهتر شود، بازی‌های بهتری را شاهد خواهیم بود.

وی در مورد اینکه قبل از بازی آرام بودید و آیا این به خاطر بازی ضعیف نساجی مقابل سپاهان و خیال راحت شما  از برد بود یا چیزی دیگری، عنوان کرد: در حین بازی شرایط متفاوت است و دوست دارم که هر بازیکنی در سر جای خود قرار بگیرد. اصلا  هم ربطی به بازی قبلی نساجی ندارد. من بازی بازی آنها با سپاهان را هم دیده بودم.

سرمربی مس ادامه داد: سپاهان پر مهره‌ترین تیم لیگ است و وقتی بازیکن ملی پوش به عنوان یار تعویوضی وارد میدان می‌شود، نشان می‌دهد که آنها چقدر از لحاظ مهره غنی هستند. هر تیمی را باید با داشته ها و بضاعتش بسنجید. خود ما تیمی هستیم که به تازگی از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمده ایم. در مورد نساجی هم باید عنوان کنم برخی کارها در این تیم به درستی انجام می‌شود. من در قامت دفاع از هیچ کس و تیمی نیستم، اما تیم فاضلی هم رفته رفته شکل می‌گیرد.

ربیعی در مورد عملکرد داوری گفت: داوری کارش را خوب انجام داد، هرچند در چمن مصنوعی قضاوت کردن سخت است.