حسن خان محمدی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر استان تهران اظهار داشت: تیم ما با ۲ برد، یک مساوی و ۲ باخت از پنج بازی در رتبه هشتم جدول است. تلاش می کنیم در ادامه مسابقات بهتر نتیجه بگیریم تا در پایان فصل جایگاه خوبی در جدول به دست آوریم.

وی با اشاره به مشکلات تیم های پایه پرسپولیس به ویژه تیم نوجوانان عنوان کرد: به هر حال از قبل شروع فصل مشکلات زیادی داشته ایم و همین عوامل می تواند در نرسیدن مان به هدف تاثیرگذار باشد. به ما گفتند به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انقالاتی باشگاه به دلیل شکایت برانکو باید سریع اسامی بازیکنان را رد کنید و به همین دلیل نتوانستیم شاکله تیم را طبق آنچه مدنظرمان بود خوب ببندیم.

مربی  تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس ادامه داد: قرارداد های مان خوب بسته نشد و هزار مشکل و حاشیه دیگر داشتیم. کیفیت زمین تمرین ما در ورزشگاه شهدای گمنام به حدی خراب بود که رباط صلیبی ۲ بازیکن اصلی مان پاره شد. اکنون هم که قرار شده در ورزشگاه درفشی‌فر تمرین کنیم، ساعت ۸ این زمین را در اختیار ما می گذارند که این ساعت با زمان کلاس درس بچه ها همزمان می شود. با وجود  تمام این مسائل تاکنون تمام تیم های پایه پرسپولیس عملکرد خوبی داشته اند.

خان محمدی درباره اینکه آیا از زمان حضور تیم مدیریتی جدید در باشگاه پرسپولیس وضعیت تیم های پایه بهتر نشده است، عنوان کرد: متاسفانه وضعیت چندان تغییر نکرده و همچنان بسیاری از مشکلات پابرجا است. فکر می کنم آنها نگاه ویژه ای به تیم های پایه ندارند و چندان به تیم های پایه که از لحاظ مالی و امکاناتی مشکلات زیادی دارند، اهمیت خاصی داده نمی شود. البته این معضل مربوط به کل فوتبال ایران می شود و به جز  تعداد معدودی باشگاه ها، سایرین از فوتبال پایه حمایت نمی کنند.

وی درباره آخرین وضعیت والا رضا تکمیلی نژاد، نوه علی پروین که حضورش در تیم نوجوانان پرسپولیس با حواشی زیادی همراه شده است، عنوان کرد: وی در این مدت دچار آسیب دیدگی شد اما در دو بازی مان حدود ۲۰ دقیقه بازی کرد. باور کنید از لحاظ فنی مشکل خاصی ندارد اما به دلیل اینکه نوه علی آقا بوده بیش از حد روی والا رضا زوم کردند. کل اعضای کادرفنی روی وی نظر مثبت داشتند و یک نفر درباره حضورش در پرسپولیس تصمیم نگرفت. الان هم پس از رفع مصدومیت بدون هیچ مشکلی کنار تیم تمرین می کند و در هر دیدار ۳۰-۲۰ دقیقه از وی استفاده می کنیم.

عضو کادرفنی تیم نوجوانان پرسپولیس تصریح کرد: سطح فنی و ضربه به توپ والا رضا خیلی بالا است و تنها مشکل وی وزن بالایش بود که با تمرینات ویژه روز به روز آن را هم کمتر کرد. البته این موضوع هم به فیزیک بدنی اش بازمی گردد. نمی گویم علی آقا نقشی در حضور نوه اش در تیم ما نداشته اما تنها معرف بوده است و خود کادرفنی تصمیم گرفت والا رضا را انتخاب کند.

خان محمدی تصریح کرد: امسال به دلیل کرونا برای انتخاب نفرات تست گیری نکردیم و بازیکنان را به ما معرفی می کردند. علی پروین اسطوره پرسپولیس است و کسی شک ندارد که فوتبال را هم خیلی خوب می شناسد. به همین دلیل باید از معرفی کردن نوه اش که شرایط فنی خوبی دارد ایرادی بگیریم؟ اگر کیفیت این بازیکن خوب نبود در تمرینات ردش می کردیم و اجازه نمی دادیم اسمش در لیست مان رد شود.

وی ادامه داد: ما امسال به دلیل تست نگرفتن باید اسم ۲۰ بازیکن را در آخرین لحظه رد می کردیم و با توجه به اینکه شرایط فنی والا رضا قابل قبول بود تصمیم گرفتیم این بازیکن هم در لیست مان باشد.