محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی تیمش برابر تیم پیکان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: من در ابتدا روز ۲۳ دی را به تمام کارمندان و کارکنان و به خصوص مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه تبریک می‌گویم و از عظیمیان که در سال‌های گذشته به سپاهان واقعا کمک کرده است، تشکر می‌کنم.

من در سپاهان حضور داشته باشم یا در این تیم اصفهانی نباشم،  به طور حتم عظیمیان به سپاهان  خدمت می‌کند. امیدوارم  او همین طور حمایت کند که سپاهان بهتر و بهتر شود.

او افزود: نیمه اول، بازی خوبی برابر پیکان نداشتیم و توپ‌های زیادی را در مرکز زمین از دست دادیم.  تیم پیکان به خاطر پرس و فشاری که آورد بازی بهتری انجام داد. بازیکنان این تیم اجازه بازی سازی را به ما ندادند. البته تیم ما در نیمه دوم  بهتر بازی کرد، اما یک گل از روی نقطه  پنالتی خوردیم که بود و نبودش مهم نیست. برای من جای خوشحالی داشت که تیمم در بازی با پیکان که سازماندهی دفاعی خوب دارد در نهایت توانست خیلی خوب به بازی برگردد و گل دوم را به ثمر رساندیم. بعد از  آن، چند موقعیت ایده آل برای گلزنی داشتیم. ما باید  خدا را شکر کنیم که توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم، اما انتظار دارم بازیکنانم بهتر از این کار کنند.

من دنبال بهانه نیستم 

نویدکیا درباره این که آیا اعتراضی به فاصله ۱۰ روزه تا بازی بعدی دارد، بیان کرد: از روز اولی که به سپاهان آمدم و با همه همکارانم و مسئولان باشگاه صحبت کردم، آدمی نیستم که دنبال بهانه باشم. اگر فدراسیون  فوتبال برای ما ۱۰ روز یک بار بازی می‌گذارد، ما باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم. درست است؛ برای تیم‌هایی که بیشتر از ۷ روز بازی نمی‌کنند، نگه داشتن تیم سخت است. همچنین فاصله بازی‌ها را برای بعضی از تیم‌ها ۱۰ الی ۱۴ روز گذاشته‌اند و این موضوع باعث می‌شود کار برای این تیم‌ها  سخت شود و از شرایط ایده‌آل دور می‌شوند. البته برنامه ریزی ما مربیان باید دقیق‌تر باشد تا بتوانیم شرایط بهتری را برای تیم‌هایمان فراهم کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره مصدومیت سروش رفیعی گفت: فکر نمی‌کنم مصدومیت او خیلی پیچیده و سخت باشد. باید تا فردا صبر کنیم تا کادر پزشکی او را به طور کامل معاینه کند.

همه از تیم سپاهان انتظار پیروزی دارند  

او درباره موقعیت‌هایی که بازیکنان سپاهان در نیمه دوم از دست دادند و این که آیا برنامه‌ای برای رفع این مشکل دارد، اظهار کرد: زمانی که  تیمی می‌تواند موقعیت‌سازی کند، یعنی کارش را درست انجام داده است. اگر موقعیت‌ها گل نمی‌شوند، شاید از آن‌ها خوب استفاده نمی‌شود که به نظر من بخشی از آن روحی و روانی است. تیم سپاهان همیشه جزء مدعیان است و همه انتظار دارند بازی‌هایش را ببرد. این تیم زمانی که در این جایگاه و رتبه قرار می‌گیرد، کار  برایش سخت می‌شود. بازیکنان اگر استرس نداشته باشند می‌توانند از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنند.

نویدکیا درباره  موقعیت‌هایی که محبی از دست داد، بیان کرد: محمد محبی هم یک یا ۲ موقعیت را از دست داد و این به خاطر این است که کم کم به شرایط خوبش برمی‌گردد. من می‌دانم که او روز به روز بهتر می‌شود. فوتبالیستی که برای تیمش و خودش موقعیت‌سازی می‌کند، کارش را خوب انجام می‌دهد.

سرمربی تیم سپاهان خاطر نشان  کرد: موضوعی که در فوتبال ما باب شده این است که زمانی که تیم‌ها می‌بازند به سرمربی حریف تبریک می‌گویند، اما باید به پیکان به خاطر بازی نیمه اولش تبریک بگویم. آن‌ها فوق‌العاده بودند، احساس کردم اگر این را نگویم در حق این تیم اجحاف می‌شود.