علیرضا مرزبان در نشست خبری پس از تساوی مقابل سایپا اظهار داشت: برخلاف انتظار و سازماندهی که کرده بودیم تا حریف را تحت فشار قرار بدهیم و به گل برسیم، این اتفاق نیفتاد. شاید امروز مساله را ساده گرفتیم. شانس‌های گل را در نیمه اول خیلی ساده از دست دادیم. تیم وارد بحران شد، بازیکنان وارد نبرد یک به یک شدند. یک بازی ساده، جنجالی شد. طبیعی بود که حریف به خاطر گرفتن یک امتیاز در اینجا خوشحال‌تر باشد.

مرزبان ادامه داد: در راهی که هستیم، این مساوی هم یکی از نتایج  این کار است. فشار زیادی روی این مساله داریم که کیفیت فوتبالی خودمان را عوض کنیم و کیفیت فوتبالی خوبی داشته باشیم. درست است که از نتیجه صد درصد ناراضی هستیم ولی بازیکنانمان در دو بازی قبلی نشان دادند، کیفیت بالاتری دارند. 

وی افزود: امروز از آن روزهایی بود که باید بازی را فراموش کنیم. اما مساله‌ای که من را قوی‌ می‌کند این است بازیکنان واقعا وفاداری خاصی نسبت به هم دارند. آن‌ها از همه ناراحت‌تر هستند. حرکت تیم رو به جلو است چون بازیکنان و تیم ما شخصیت بالا و خوب است. باید این بازی بد را هرچه زودتر فراموش کنیم.

مربی سپاهان در مورد اینکه دو نیمه متفاوت از این تیم دیده شد و در نیمه دوم جنگ‌ هافبک‌ها را به حریف باختند، اظهار داشت: از شروع بازی آنطور که سازماندهی کرده بودیم و انتظار داشتیم که حتی در نبردهای یک به یک برنده باشیم، رقم نخورد. همینطور ادامه پیدا کرد و د  نیمه دوم هم همینطور بود.

مرزبان در مورد اینکه سروش رفیعی با دریافت کارت زرد بازی بعدی را از دست داد و در نیمه دوم هم عملکرد قال قبولی نداشت، گفت: او یکی از بازیکنان خیلی خوب ما در بازی‌های قبلی بود. طبیعی است که بازیکنان اینجا یا آنجا دچار اشتباه شوند. در مجموع باید بگویم اینکه سروش کارت گرفت ودر کنار ما نیست، مساله خوبی نیست.

وی ادامه داد: او یکی از بازیکنان با کیفیت ما است. گاهی بازیکنان نمی‌توانند همیشه نود دقیقه خوب باشند. باید اجازه بدهیم چند دقیقه هم بد باشند. او می‌داند کی می‌تواند بهتر عمل کند اما مقصر این نتیجه نیست. 

مربی سپاهان در مورد داوری عنوان کرد: به داوری معترض بودم چون از لحظه اول باید در نبردهای یک به یک زودتر وارد صحنه می‌شد. خیلی روی بازیکنان ما خطا کردند. چند بار خود سروش رفیعی را زدند. اما داور عکس‌العملی نشان نداد. ما به داوری اعتراض نمی‌کنیم اما امیدوارم داور یکبار خودش بازی را ببیند و ببیند کجا باید کارت می‌داد.

وی افزود: از هواداران تشکر می‌کنم که امروز بازهم آمدند و به تیم احساس خوبی دادند. این امید را به آن‌ها می‌دهم که تیم ما این نبود که امروز نشان دادیم و تیم بهتری خواهیم بود.