رضا عنایتی در مورد شکست تیمش مقابل رایکا بابل وی اشتباهات داوری اظهار داشت: من هیچ وقت در مورد داوری حرف نمی‌زنم زیرا داوران هم مثل ما هستند و ممکن است گاهی در تصمیم گیری دچار اشتباه شوند. متاسفانه در فوتبال امروز ایران تنش‌های از روی نیمکت تیم‌ها به داخل زمین راه پیدا می‌کند و اگر نیمکت ها آرامش داشته باشند شرایط بازی‌ها اینگونه نمی‌شود.

وی افزود: متاسفانه در حال حاضر اینگونه است که اگر نیمکت‌ها جنجال کنند داور به تیم شما پوئن  می‌دهند که چنین مساله‌ای روح فوتبال را آزرده می‌کند.

عنایتی در مورد اینکه دست‌نشان گفته خیلی سخت ورزشگاه خانگی تیم هوادار را پیدا کرده‌اند گفت: این ورزشگاه شناخته‌‌شده ترین ورزشگاه در اسلامشهر است و نمی‌دانم تیم رایکا چطور این ورزشگاه را پیدا نکرده است و ضمن اینکه با تکنولوژی امروز از در خانه خودتان تا هر بخش دنیا می‌توانید خیلی راحت سفر کنید. این ورزشگاه هم خیلی خوب است و از مسئول ورزشگاه و همچنین فرماندار و شهردار تشکر می‌کنم و امیدوارم هرچه زودتر شرایط کرونایی تمام شود تا تماشاگران ما بتوانند به ورزشگاه بیایند.

سرمربی هوادار در  گفت و گو با برنامه فوتبال یک در مورد شایعه مشکلات مالی حامی مالی این باشگاه گفت: با قدرت تیم ما جلو می رود و نگرانی وجود ندارد.