به گزارش روابط عمومی شهر خبر، سایت خبری تابناک به نقل از «عبدالغنی شهد» سرمربی الشرطه که یک نشست خبری پیش از بازی با الاهلی داشت، نوشت: دیدار با استقلال برای ما تعیین کننده است ولی باید روی تمام مسابقات تمرکز کنیم.بازی با استقلال باتوجه به اینکه تیم برنده را راهی مرحله بعد می کند، مهمترین مسابقه است اما به این معنا نیست که بازی فردا با الاهلی را نادیده می گیریم بلکه تلاش خواهیم کرد تا عملکرد خوبی در بازی دیدار فردا داشته باشیم.

دومین خبر پربازدید به سوء استفاده استراماچونی و مدیران استقلال از هواداران مرتبط می‌شود. به گزارش افکارنیوز، کاپیتان اسبق استقلال گفت: هواداران دروغ شیرین را به حقیقت تلخ ترجیح می‌دهند اما بدانند استراماچونی و مدیران استقلال از صداقت و خوبی شان سوء استفاده می‌کنند. پیروز قربانی درباره اظهارات اخیر آندره آ استراماچونی که سبب اعتراض هواداران به احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال شده است، اظهار داشت: به نظر من متهم ردیف اول این ماجرا خود مردم هستند. شرایط مدیران را می‌دانیم و کاری به آن‌ها ندارم. متأسفانه خود هواداران شرایطی را فراهم می‌کنند که چه از طرف مدیران استقلال و چه از طرف خود استراماچونی از صداقت و خوبی‌شان سوء استفاده می‌شود. هواداران خود را گول نزنند، زیرا هر کس دنبال رسیدن به منافع خودش است.

تجمع هواداران استقلال مقابل فدراسیون فوتبال نیز با استقبال زیادی از سوی کاربران روبرو شد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال پیش از ظهر روز چهارشنبه مقابل فدراسیون فوتبال تجمع کردند تا اعتراض‌شان را به منع جذب بازیکن یا مربی خارجی و عدم بازگشت استراماچونی به استقلال را به گوش مسئولان برسانند. 

دیگر اخبار پربازدید در خصوص انجام تست کرونای تیم استقلال بود. به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال، پیش از ظهر روز (چهارشنبه) از تمام اعضای تیم فوتبال استقلال توسط مسئولان AFC تست کرونا گرفته شد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار استقلال به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.