سیدسیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان  در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: امیدواریم در بازی فردا نمایش هر دو تیم به شکلی باشد که برای هواداران هر دو تیم جذاب جلوه کند.

وی با اشاره به سبک خاص دو تیم خوزستانی فوتبال کشور، ادامه داد: مطمئنا پیش بینی نتیجه سخت است، اما در روزهای گذشته تیم مقابل را آنالیز کردیم، این تیم مثل ما روی زمین بازی می کند و تیم بسیار خوب و جوانی است و امیدواریم که بتوانیم از نقاط ضعف این تیم بهره کافی را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: مطمئنا، هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند، امیدوارم که بازی بد بازیکنان در مقابل سایپا خصوصاً در نیمه اول آن دیدار، در این بازی جبران شود و بتوانیم هر سه امتیاز خانگی را به دست آوریم.

پورموسوی در خصوص غایبان احتمالی تیمش، گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را در اختیار داریم و امیدواریم بتوانیم در بازی فردا از بهترین‌ها استفاده کنیم.

وی یادآور شد: سیستم تیم حریف 5-4-1 است و در آنالیزهای خود، روی این سیستم کار کردیم و امیدواریم بازیکنان بتوانند مواردی که در تمرینات گوشزد شده را فرا گرفته و در زمین بازی اجرا کنند.