فرداشب در چارچوب هفته شانزدهم لالیگا، بارسلونا میزبان ایبار است. در این جدال طبق گزارش‌ها مسی حضور ندارد.

کومان در نشست خبری اظهار داشت: فردا مقابل تیمی کامل تلاش‌گر مبارزه می‌کنیم و انتظار بازی خوبی مثل جدال با وایادولید را داریم. اگر نتوانیم خوب کار کنیم، مسابقه برای ما بسیار پیچیده دنبال خواهد شد.

او ادامه داد: لئو ناراحتی از ناحیه مچ پا داشت و نتوانست با ما تمرین کند. به همین دلیل چند روزی بیشتر در تعطیلات ماند تا آسیبش برطرف شود. لئو پس از جدال با ایبار به تمرینات ما بازخواهد گشت. پزشکان توصیه کردند که مسی یک هفته‌ای تمرین نکند خوب است.

سرمربی بارسلونا درباره مصاحبه مسی گفت: به نظرم کار او فوق‌العاده بود تا نظراتش را به همه بگوید. هنوز البته من صحبت‌های او را ندیده‌ام ولی خوشحالم که درباره من به خوبی صحبت کرده است. من در تلاشم تا تیم را جلو ببرم و امسال، سال تغییر است و مسی نیز اهمیت بالایی در این روند دارد.

سرمربی بارسلونا گفت:‌ دمبله ریکاوری کرده و با گروه تمرین کرد. او در بازی فردا در لیست حضور خواهد داشت. برخی بازیکنان کمتر در ترکیب هستند که با حضور مدیریت جدید، تکلیف آنها مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: می‌خواهم به مدتی طولانی سرمربی بارسلونا باشم. می‌دانم جایگاه سختی است و امیدوارم در سال 2021 اتفاقات و مخصوصا  اوضاع کرونا بهتر شود.

کومان درباره پدری گفت: او یک الگو رفتاری در این سن است. پسربچه‌ای که از خانواده‌ای فروتن بیرون آمده و می‌داند دقیقا باید چه کار کند. پدری آینده‌ای درخشان خواهد داشت.

وی ادامه داد: انواع تاکتیک برای من اهمیت ندارد، اینکه با چه سیستمی بازی می‌کنیم مهم نیست. برای من این مهم است که بازیکنانم باانرژی و سختکوشی در مسابقه حاضر شوند.

مسی در مصاحبه خود اشاره کرد که در دوران پس از فوتبال می‌خواهد مدیریت ورزشی را انتخاب کند. کومان درباره این موضوع گفت: به نظرم بهترین اتفاق برای بارسلوناست که او پس از بازنشستگی در این سمت کار کند.