فردا شب در دیدار سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا میزبان دیناموکیف است.

این بازی ممکن است به دلیل کرونایی بودن بازیکنان دیناموکیف لغو گردد ولی با این حال نشست خبری آن برگزار شد و کومان در خصوص بارسلونا ناآماده این روزها صحبت کرد.

کومان در نشست خبری گفت: هدف مثل گذشته است، باید خوب بازی کنیم، موقعیت ایجاد کنیم و گل بزنیم. بالاتر از هر چیزی مسابقه در خانه برگزار می‌شود و ما محکوم به پیروزی هستیم.

وی ادامه داد: کیف چند مورد تست کرونایی داشته، آنها منتظر هستند که پاسخ تست‌هایشان بیاید. امیدواریم بتوانیم فردا مقابل آنها بازی کنیم.

سرمربی بارسلونا ادامه داد: تراشتگن به خوبی تمرین کرده ولی ما باید صبر کنیم با ببینیم فردا می‌تواند به میدان برود یا خیر. به نظرم ما نیاز داریم تا گل زیاد بزنیم. ما تیمی هستیم که موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کند ولی گل کم می‌زند. از اینکه 2 امتیاز از 12 امتیاز گذشته را گرفته‌ایم ناراحتیم ولی در تلاشیم تا همه آنها را جبران کنیم.

کومان گفت:‌ طرفداران باید صبور باشند. ما می‌دانیم خوب بازی نمی‌کنیم ولی فکر می‌کنم این تیم در حال تغییر است. بازیکنان جوان در این حضور پیدا کردند و ما تصویری خوب از آینده داریم.

او در خصوص خرید یک بازیکن شماره «9» گفت: من چندین بار گفته‌ام که ما چنین بازیکنی در ترکیب کم داریم ولی این موضوع بستگی به وضعیت اقتصادی باشگاه دارد.

باشگاه بارسلونا شدیدا با مشکل اقتصادی روبه‌رو است و می‌خواهد دستمزد بازیکنانش برای جبران 190 میلیون یورو بدهی کم کند.

وی ادامه داد: ما بازیکنان جوان باکیفیتی داریم. به عنوان مربی سعی می‌کنم از آنها حمایت کنم. پدری یک بازیکن جوان است و نمی‌تواند در تمامی بازی‌ها حضور داشته باشد.

سرمربی بارسلونا در خصوص اظهارات مربی سابق بارسلونا در خصوص مسی که غیرقابل هدایت و مربیگری است گفت: مسی بهترین بازیکن دنیاست و من این جاه طلبی و عطش پیروزی را در او می‌بینم. او کاراکتری برنده دارد و می‌خواهد هر روز پیروز شود. او کاپیتان ماست و من هر هفته با او در خصوص مسائل زمین و رختکن صحبت می‌کنم. اینکه ستین می‌گوید مربی گری کردن مسی سخت است را قبول ندارم.

کومان در خصوص انتقادات گفت: من متوجه انتقادهای طرفداران هستم. قبول هم می‌کنم ولی ما باید تلاش کنیم که بهتر شویم. تیم سخت تلاش و تمرین می کند، تمرکز دارد و ما باید قاطع‌تر باشیم.