مهران نصیریان‌دوست با اعتراض شدید نسبت به اقدام شخصی مدیریت باشگاه ماشین سازی تبریز در منع ورود دوربین های صدا و سیما برای پخش زنده دیدار این تیم مقابل ماشین سازی، اظهار داشت: ضمن تشکر از مردم خوب آذربایجان و تبریز که قطعا تنها به دنبال نشاط و شادابی برای فوتبال هستند، اما جای تعجب است که یک فرد مالک دو باشگاه است و هر گونه که تمایل داشته باشد، بتواند با فوتبال ملی بازی کند. دور از ذهن نیست با این حجم از ثروت بتواند برای فوتبال تصمیم گیری کند. 

وی که با سایت این باشگاه صحبت می کرد، افزود: در شرایطی که اکنون کشور و کل دنیا با محدودیت های کرونایی مواجه هستند و یکی از دلخوشی های آنها تماشای بازی تیم محبوبشان یه صورت زنده است، این شخص با رفتاری کاملا متکبرانه مانع از پوشش زنده دیدار ماشین و نفت مسجدسلیمان از شبکه استانی سهند می شود و هیچ احترامی برای کادر فدراسیون قائل نیست. البته که این اقدام بر خلاف قوانین بین الملل است و بدون شک تبعاتی را برای وی خواهد داشت. از فدراسیون و سازمان لیگ انتظار داریم طبق استانداردهای بین المللی برخورد کنند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: در صورتی که این برخوردها انجام نگیرد و ادامه پیدا کند، موجب می شود فوتبال ما از مدار حرفه ای خارج شود. جا دارد برگزاری مسابقات در زمانی که از اختیار مسئولین و فدراسیون خارج می شود؛ تغییر کرده و در جایی باشد که امنیت و اقتدار لازم فراهم است. با وجود اینکه ورزشگاه  یادگار امام شرایط بازی را داشت اما بازی را در ورزشگاه سردار شهیدسلیمانی برگزار کردند که مشکلاتی به وجود آمد و موجب شد با تاخیر یک روزه در برگزاری، هزینه های مالی و معنوی زیادی بر تیم تحمیل شود.

وی ادامه داد: شرایط سخت برای تیم به میزانی بود که حتی گلایه مندی هواداران تیم از اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور را به دنبال داشت. از این رو از مسئولین فدراسیون تقاضا می شود به طور دقیق موضوع را ارزیابی و با خاطیان برخورد کنند. مقاومت برای عدم پوشش زنده، تفکر باطلی است که باعث می شود در آینده فوتبال ما صدمات زیادی ببیند.

نصیریان دوست اظهار داشت: به مدیریت باشگاه ماشین سازی تبریز توصیه می کنیم که به جای پرداختن به حواشی و فرافکنی، به فکر رفع چالش های این تیم باشند و با برنامه ریزی و سازمان دهی دقیق؛ آرامش تیم را فراهم کنند که بتواند نتایج مثبتی را به دست آورد. این اقدامات باشگاه، هیچ گونه مبنای حرفه ای ندارد و باعث می شود نتواند نتیجه مطلوب را کسب کند.