به گزارش پارس نیوز، 

سعید فتاحی در حاشیه دیدار پرسپولیس و تراکتور و در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه ذوب آهن به این دلیل که اجازه نداده است دوربین های صدا و سیما در جریان بازی این تیم با پارس جنوبیبه ورزشگاه بیاید، جریمه خواهد شد؟ اظهار داشت: ما تا زمانی که ناظر بازی گزارشش را به ما ارائه ندهد چنین کاری نمی کنیم. البته با توجه به اینکه حق پخش داده نشده است، دلیلی برای جریمه ذوب آهن در اختیار نداریم.

وی افزود: یکی از مشکلات امروز فوتبال ما مسئله حق پخش است. البته مسئولان ذوب آهن  این موضوع را خیلی بزرگ کردند اما در مجموع تا گزارش ناظر بازی ارائه نشود، جریمه ای وجود نخواهد داشت.

فتاحی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم هرچه زودتر مسئله حق پخش حل شود زیرا تیم ها همه به دنبال این موضوع هستند و به شدت پیگیر این مسئله هستند.

فتاحی در خصوص بحث حضور تماشاگران میزبان و میهمان و مسئله ۹۰ به ۱۰ در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی که از سوی تیم تراکتور رعایت نشده است، گفت: این موضوع تا زمانی که وضعیت بلیت فروشی به طور کامل مشخص نشود، امکان پذیر نیست. وقتی ورزشگاه  امکان حضور تماشاگران میهمان را داشته باشد که هواداران به ورزشگاه بیایند. قرار بود برای دور رفت دیدار استقلال و پرسپولیس این مسئله انجام شود اما به درخواست مدیرعامل باشگاه استقلال این موضوع صورت نگرفت. قرار است در دور برگشت نیز اتفاقی رخ ندهد اما باید با همکاری مدیران باشگاه، تلاش شود تا در فصل آینده موضوع ۹۰ به ۱۰ حضور تماشاگران میهمان و میزبان انجام شود. ما نمی خواهیم از فصل آینده به طور مثال طرفداران استقلال بلیت بخش پرسپولیس را خریده و اجازه ندهند هواداران آن تیم بلیت را خریداری کنند و یا این اتفاق بالعکس صورت گیرد.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات لیگ در خصوص قهرمانی سوپر جام که استقلال به آن معترض است، اظهار داشت: این موضوع هنوز تحت بررسی است. تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا از طریق مسائل قانونی، این مسائل حل شده و حق هیچ تیمی ضایع نشود.