مهدی هاشمی نسب در نشست خبری بعد از دیدار تیم فوتبال فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی و زمین چمن ورزشگاه توقع بیش از این نمی‌رفت.

برخلاف میل باطنی‌مان دنبال فوتبال بکش زیرش نبودیم ولی این شرایط باعث شد تا هر دو تیم به سمت فوتبال روی هوا بروند. شرایط زمین اجازه نمی‌داد تا روی زمین فوتبال بازی‌کنیم. با دو مهاجم شروع کردیم بعد بازی هوایی را در دستور کار قرار دادیم و یکی دو تا موقعیت خوب داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص داوری هم گفت: همیشه سعی داریم در مورد داوری مثبت صحبت کنیم ولی وقتی پنالتی ما گم می شود تا یک جا سکوت می‌کنیم. با تمام احترامی که برای جامعه داوری قائلم ولی این داور برای این بازی مناسب نبود.

هاشمی نسب با اشاره به اینکه اگر موقعیت فرشاد احمدزاده در نیمه اول تبدیل به گل می‌شد، شرایط مان فرق می‌کرد، عنوان کرد: در دو نیمه دوم هم موقعیت‌های خوبی داشتیم که نتوانستیم تبدیل به گل کنیم و این طبیعت فوتبال است.

وی در مورد برخی از مسائل حاشیه‌ای این دیدار خاطرنشان کرد: فوتبال ما در حد حرف حرفه ای شده است ولی در عمل اصلا حرفه‌ای‌ نشده است. شب قبل بازی، برق هتل می رود و تیم‌مان ساعت 10 و 30 دقیقه شب شام می‌خورد. جلسه تیمی را نمی توانیم برگزار کنیم. شرایط زمین چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی به گونه‌ای است که زمین کاور نشده بود و آب در زمین جمع شده بود. این شرایط اصلا برازنده مردم خوب مسجد سلیمان نیست. امیدوارم در آینده زمین خوب باشد، بازی عادلانه برگزار شود و همه از دیدن فوتبال لذت ببرند و هر تیمی که مستحق برد است به حقش برسد.