سید جلال حسینی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: شرایط تیم خیلی خوب است اما بازی فینال آسیا برای هر بازیکن و تیم ایرانی خیلی سخت است. قرار است کار بزرگی انجام بدهیم. ان شاءالله هواداران برای ما دعا کرده و بچه ها هم شرایط را درک کنند. بازیکنان جدیدی به تیم آمده اند که خیلی هم تلاش می‌کنند اما این مسابقه خیلی حساس است. برای موفقیت باید خیلی تلاش کنیم.

وی با اشاره به غیبت برخی بازیکنان کلیدی در این مسابقه گفت: بعضی مواقع شرایط تغییر می‌کند. تیم قدرتمندی هستیم و با حساب کردن شجاع خلیل زاده که از تیم جدا شده است، چهار نفر از بهترین بازیکنان مان در فینال نیستند. نبودن وحید امیری، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر کار را مقابل رقیب سخت می‌کند. تیم‌های شرق آسیا مثل اولسان هزینه زیادی می‌کنند و قدرتمند هستند. امیدوارم به شرایط ایده آل برسیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا به زدن گل قهرمانی در فینال فکر کرده است، توضیح داد: همه بازیکنان به این موضوع فکر می‌کنند اما نیاز داریم کار گروهی داشته باشیم. وقتی مقابل یک تیم قدرتمند بازی می‌کنید، باید کنار هم یک تیم کامل باشید. امیدوارم بچه‌ها این را درک کنند و دنبال اینکه خودشان گل قهرمانی بزنند نباشند تا تیم موفقی در فینال باشیم.

حسینی درباره تقابل با تیم پرامکانات اولسان در شرایط فعلی پرسپولیس عنوان کرد: مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کردند. متاسفانه هر سال ما را اذیت می‌کنند و می‌توانستیم با تیم قدرتمندی به فینال آسیا برویم. بچه های خوبی داریم که خیلی تلاش می‌کنند اما برخی مواقع با تیم هایی بازی می کنید که ملی پوشان زیاد و نفرات خارجی فوق‌العاده ای دارند. کارمان سخت است اما مهم ترین موضوع تلاش کردن است.

وی درباره غیبت تماشاگران پرسپولیس در این فینال گفت: قدرت تیم ما به هواداران است و هر جا باشند از تیم حمایت می‌کنند اما به دلیل بیماری کرونا اکنون نمی‌توانند کنار ما باشند. امیدوارم ما را دعا کنند تا روز خوبی داشته باشیم زیرا بازی سختی را در شرایط حساس پیش رو داریم. امیدوارم این وضعیت را درک کنیم.

کاپیتان تیم پرسپولیس در گفت و گو با رسانه این باشگاه درباره اینکه آیا به بالا بردن جام لیگ قهرمانان آسیا روی دستان خود فکر می‌کند، توضیح داد: هیچ وقت نمی‌توانید فوتبال را پیش بینی کنید. وقتی در تیمی هستید که خیلی افراد دوست ندارند نتیجه بگیرید، ضعیف تان می‌کنند و همه جوره به شما ضربه می‌زنند کارتان سخت می‌شود. کنار هواداران مان هستیم و هیچوقت هیچکس نمی‌تواند قول قهرمانی بدهد اما با هرچه در جان داریم تلاش می‌کنیم.