کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ایران تا ساعتی دیگر برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، کشورمان را به مقصد قطر ترک خواهد کرد.

سعید آقایی بازیکن تیم پرسپولیس پیش گفت: برای تیمی که قصدش قهرمانی است فرقی نمی‌کند با کدام تیم بازی کند. تمرکز کردیم تا برابر هر تیمی که به میدان رفتیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و برای بازی هم آماده هستم. امیدواریم و انگیزه داریم تا برای قهرمانی بجنگیم.

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس بیان کرد:  بازی مهمی در فینال آسیا داریم و امیدوارم بتوانیم با قهرمانی برگردیم. هر تیمی که برابر ما قرار بگیرد قابل احترام است و از آن طرف ما هم پرسپولیس قهرمان ۴ دوره رقابت‌های لیگ و فینال آسیا هستیم و ان شاالله با جام بر می‌گردیم. تلاش و همه شرایط خوب بوده است. تقابل امکانات و ثروت مقابل غیرت و تعصب ایرانی است و امیدوارم با جام بازگردیم.

 

سیامک نعمتی بیان کرد: خدا را شکر شرایط تیم بسیار خوب است و همه با انگیزه است و به امید اینکه یک اتفاق خوب در قطر رخ دهد و بتوانیم با دست پر برگردیم. حریف ما تا ظهر امروز مشخص می‌شود و می‌توانیم در چند روز آتی آن‌ها را آنالیز و بازی خوبی را در فینال به نمایش بگذاریم. وضعیت خودم و تیم خوب است و ان شاالله با جام به تهران بازگردیم.

کمال کامیابی نیا گفت: ۲ بازی ما در لیگ لغو شد، اما در چند وقت اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم به هدفی که می‌خواهیم برسیم و دل مردم را شاد کنیم. وضعیت خودم خوب است و نسبت به دو سال گذشته انگیزه مان هزار برابر افزایش یافته و امیدوارم با جام برگردیم. کسب جام برای فوتبال کشورمان و لیگ ما بسیار خوب است و همه آرزو دارند به فینال آسیا بروند و امیدوارم این شانس را به راحتی از دست ندهیم.