حامد پاکدل در خصوص بازی روز گذشته آلومینیوم مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: تیم ما بعد از سقوط به لیگ برتر شرایط سختی چه از لحاظ مدیریت و چه از لحاظ ساختاری داشت اما این شرایط رفته رفته بهتر شد. بعد از باخت به نساجی روند رو به رشدی را طی کردیم که نتیجه آن برد پرگل دیشب مقابل ماشین سازی بود.

وی با اشاره به دو گلی که روز گذشته به ثمر رساند، افزود: از این که اولین گل تاریخ آلومینیوم در لیگ برتر را به ثمر رساندم خیلی خوشحالم، اما از این که مقابل تیم سابقم گلزنی کردم، ناراحتم. با این حال خدا را شاکرم که گلزنی من باعث یک برد دلچسب برای آلومینیوم اراک شد. گل‌های دیروزم را به پدرم و مادرم که همیشه و تحت هر شرایطی حامی و پشتیبان من بوده‌اند تقدیم می‌کنم.

پاکدل در مورد شرایط تیم آلومینیوم اراک گفت: به جز بازی با نساجی شرایط مان در بازی‌ها بهتر و بهتر شد، بعد از بازی با سپاهان نفرات جدیدی به ما اضافه شدند و تیم ما روند صعودی به خود گرفت. با تغییرات سیستم بازیکنان نیاز به زمان دارند تا به هماهنگی برسند و بتوانند تفکرات و تاکتیک‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنند. خدا را شکر در این هفته بازیکنان هماهنگی خوبی داشتند که ما حصل آن برد پرگل مقابل ماشین سازی بود و تیم ما برای رسیدن به شرایط بهتر از این باز هم نیاز به زمان دارد.

وی در خصوص این که نقش پررنگی در کسب اولین سه امتیاز آلومینیوم در لیگ بیستم داشت، گفت: به هر حال من مهاجم هستم و بار اصلی روی دوش مهاجمان است. بعد از بازی با نساجی کرونا گرفتم و دو هفته را از دست دادم. فقط مقابل فولاد برای 5 دقیقه شرایط بازی پیدا کردم. بازی مقابل ماشین‌سازی اولین بازی من بود که در ترکیب اصلی قرار داشتم. خوشحالم که توانستم انتظاراتی را که از خودم داشتم را برآورده کنم و برای تیمم مثمر ثمر باشم.

مهاجم آلومینیوم در مورد حفظ این روند عنوان کرد: طبیعتا اگر بازیکنی بهتر از قبل نباشد و شرایط بهتری نداشته باشد به نظرم نمی‌توان روی او حساب کرد. در بازی بعدی هم تمام توانم را می‌گذارم که هم برای خودم و هم برای تیمم مفید باشم. آلومینیوم یک تیم نوپا در لیگ برتر است و در واقع تجربه لازم را ندارد اما رسول خطیبی را همه می‌شناسند. ما مدیریت خوب و با رزومه و بازیکنان خوبی هم داریم و یقینا می‌توانیم حرف‌های زیاد و خوبی در آینده داشته باشیم.

وی در خصوص بازی این هفته مقابل پیکان اظهار داشت: 5 هفته از مسابقات گذشته و تیم‌ها یکدیگر را آنالیز می‌کنند و با هم آشنا می‌شوند. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و کادرفنی بر اساس آن بازی برنامه‌ ریزی و تاکتیک مناسب را اتخاذ می‌کند. به امیدخدا از فردا برای بازی با پیکان استارت می‌زنیم تا با دست پر به اراک برگردیم.