فرداشب در دیداری حساس و حیاتی، رئال مادرید به مصاف مونشن گلادباخ می‌رود. رسانه‌ها گزارش دادند که اگر زیدان موفق نشود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند از سمت مربیگری کهکشانی‌ها اخراج خواهد شد.

کاسمیرو ، یکی از بازیکنان مهم فرداشب در نشست خبری پیش از دیدار مونشن گلادباخ اظهار داشت: این بازی برای ما حکم فینال دارد. همه می‌داند که چقدر این جدال مهم است و برای همین خودمان را آماده کرده‌ایم. ما رئالی‌ها نیز عادت داریم بازی‌های فینال را ببریم.

وی ادامه داد: متاسفانه کاری که زیدان انجام داده به سرعت فراموش شده است. تاریخی که این فرد ساخته اینجاست و می‌تواند برایتان روایت کند. ما فصل گذشته 2 قهرمانی بدست آوردیم. او مربی ما و رئال مادرید خواهد بود.

ستاره کهکشانی‌ها تصریح کرد: این فصل، فصلی عجیب و غریب بود. ما هر 3 روز یک بار یک مسابقه داریم و باید بگویم که ماشین نیستیم و باید استراحت داشته باشیم. متاسفانه پیش فصل هم نداشتیم و به همین دلیل فشار بسیار بالاست.

کاسمیرو گفت: مشکل کنونی رئال تنها تقصیر زیدان نیست و ما نیز تا آخر پشتیبان مربی خواهیم بود. اصلا حساب کتاب نکرده‌ام که چگونه صعود می‌کنیم. ما فقط به برد فکر می‌کنیم و اینکه این بازی برای ما مهمترین بازی فصل است.

وی ادامه داد: باید به بروسیا مونشن گلادباخ احترام بگذاریم. آنها صدرنشین گروه هستند و ما می‌خواهیم تا انتهای جان بازی کنیم. ما تنها برای پیروزی به میدان می‌رویم.

کاسمیرو گفت: نمی‌خواهم بهانه بیاورم ولی ما مصدومان زیادی داریم و این مسائل برای تمام تیم‌هاست نه فقط ما، به همین دلیل به دنبال راه حل هستیم.

ستاره رئال در خصوص فشار بازی‌ها دوباره گفت: واقعا مسخره است. ما به تیم ملی می‌رویم و در روزهای فیفادی بازی می‌کنیم. بازی ملی تمام می‌شود دوباره به رئال بازمی‌گردیم و هیچ استراحتی برای ما نیست. تمام توانمان را در مسابقات می‌گذاریم ولی اینکه هر 3 روز یکبار باید بازی کنیم، غیرممکن است که توانمان پا برجا بماند.

ستاره رئال مادرید گفت: باید از واران و ناچو به خاطر بازی خوبشان تشکر کنم ولی راموس بهترین مدافع تاریخ است. بازگشت او به ترکیب می‌تواند خیلی زیاد به ما کمک کند. اگر به لیگ اروپا برویم برای قهرمانی بازی خواهیم کرد.