بهزاد بشتایم پس از پیروزی 4 بر یک آلومینیوم اراک مقابل ماشین سازی تبریز در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: نخستین برد لیگ برتری آلومینیوم را از طرف کادر فنی و بازیکنان به هواداران تقدیم می کنم.

وی با بیان اینکه ماشین سازی تیمی سخت کوش و دفاعی بود، عنوان کرد: آنالیز خوبی از این تیم داشتیم و می دانستیم که سخت گل می خورد. برنامه های خوبی داشتیم و تمرینات مناسبی را هم پشت سر گذاشتیم و نتیجه آن را هم دیدیم. تیم ما روند رو به رشدی دارد و اگر همین روال را ادامه دهیم می توانیم دل مردم اراک را شاد کنیم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کردید 4 گل به حریف بزنید یا خیر،گفت: می دانستیم که ماشین سازی در کار دفاعی شرایط خوبی دارد و می دانستیم اگر گل اول را بزنیم فرصت های خوبی کسب خواهیم کرد. به این نتیجه نیاز داشتیم. ماشین سازی تیم خوبی است و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد.

بشتایم درمورد بازی بعدی تیمش مقابل پیکان، خاطرنشان کرد: از فردا برای بازی بعدی برنامه ریزی خواهیم کرد. از همین حالا ریکاوری را آغاز می کنیم. پیکان هم تیم خوبی است، اما ما برای برد وارد میدان خواهیم شد. 

رسول خطیبی سرمربی تیم اراکی رویه عجیبی در پیش گرفته و در هر شرایطی در نشست های خبری حاضر نمی شود.