حمید عبداللهی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دوران حضورم در تبریز خاطرات خوبی را در کنار ماشین سازی تبریز داشتیم و بعد از آنکه آقای خطیبی نتایح خوبی را در ابتدای فصل گذشته برای این تیم رقم زد و به آلومینیوم پیوست، این تیم شرایط خوبی را سپری نکرد اما در هر حال در لیگ برتر باقی ماند.  

وی افزود: ماشین سازی تیم خوب و ریشه داری است و از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می‌برد بنابراین بازی‌های قبل این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و نقاط ضعف و قوت تیم حریف را به خوبی رصد کرده‌ایم ضمن اینکه روی نقاط ضعف خودمان نیز کار کردیم و امیدواریم با برطرف کردن برخی ضعف‌ها شاهد بازی خوبی از سوی هر دو تیم باشیم. 

مربی آلومینیوم اراک با تاکید بر اینکه هر بازی برای این تیم حکم فینال را دارد، تصریح کرد: آقای خطیبی سرمربی تیم شرایطی را در تیم آلومینیوم فراهم کرده که بازیکنان در عین رفاقت با یکدیگر به رقابت میپردازند و این نظم است که حرف اول را در تیم آلومینیوم می‌زند.

عبداللهی تصریح کرد: برای دیدار فردا هیچ محرومی نداریم اما ایرانپوریان و آقاخان به دلیل مصدومیت تیم را همراهی نخواهند کرد.

وی با اشاره به بارش برف در اراک نیز گفت: فکر می‌کنم با قطع بارش برف و جمع آوری کاور، مشکلی برای بازی فردا نخواهد بود.

مربی آلومینیوم اراک همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص شایعه ابتلای چند تن از بازیکنان ماشین سازی تبریز به ویروس کرونا عنوان کرد: اطاعی از این موضوع ندارم اما قطعا سازمان لیگ و ایفمارک پیگیر سلامت اعضای تیم ها خواهند بود و هدف ما برای فردا یک بازی زیبا و کسب سه امتیاز خواهد بود.

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال فردا نماینده فوتبال استان مرکزی  میزبان ماشین سازی تبریز است.

در این دیدار که از ساعت ۱۵ دوشنبه ۱۷ آذر در ورزشگاه امام خمینی برگزار می‌شود آلومینیوم اراک از ماشین سازی تبریز پذیرایی می‌کند. 

 آلومینیوم با دو تساوی و دو شکست دو امتیازی و در رده چهاردهم جدول قرار دارد.