ابراهیم صادقی در نشست خبری پس از کسب تساوی مقابل سپاهان اظهار داشت: در ابتدا از باشگاه سپاهان و محمدرضا ساکت تشکر می‌کنم که قبل از شروع بازی از من و محسن مسلمان تقدیر کردند. 

وی ادامه داد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. در شروع دو سه موقعیت داشتیم اما بر خلاف جریان بازی گل خوردیم. فکر می‌کنم در نیمه اول حدود 30-20 دقیقه خوب بازی نکردیم. تیم ما عقب نشست و سپاهان به بازی مسلط شد. 

صادقی اضافه کرد: سپاهان توانست پاس بدهد و موقعیت ایجاد کند.گرچه ما هم موقعیت‌هایی ایجاد کردیم. اما نیمه دوم تقریبا در اختیار ما بود. موقعیت‌های خیلی خوبی ایجاد کردیم که می‌توانستیم برنده بازی باشیم. این بازی مقابل سپاهان در اصفهان ما را خیلی امیدوار کرد. در نیمه دوم تیمشان به دلیل فشار ما کاملا عقب نشست. پاس های زیادی دادیم و موقعیت ایجاد کردیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم و امیدوارم روز به روز پیشرفت کنیم.

سرمربی سایپا در مورد اعتراض به گل سپاهان گفت: به گل اعتراض نکردم. در دقیقه 2 چند نارنجک کنار زمین ترکید. تمرکز تیم ما را گرفت. نمی‌دانم علتش چه بود. اعتراضم را به ناظر بازی اعلام کردند و آن‌ها هم نمی‌داستند. فکر نمی‌کنم درست باشد دقیقه 2 به اندازه حدود یک دقیقه در استادیوم نورافشانی شود. نارنجک ترکید و این تمرکز را از تیم ما ما گرفت و گل خوردیم. اعتراضم به ناظر به خاطر همین بود و آن‌ ‌ها هم ادر جریان کار نبودند.

صادقی در مورد داوری این مسابقه عنوان کرد: داور کارش را خوب انجام داد. صحنه‌ای نبود که تاثیرگذار باشد. ما و سپاهان اعتراضاتی داشتیم که خیلی شدید نبود. بازی پربرخورد بود و طبیعی است که مربیان به نفع تیم خودشان صحبت و داد و بیداد می‌کنند. مشکلی نبود.