محمد صادق بارانی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال سایپا پیش از دیدار با نفت مسجد سلیمان در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: پس از بازی با پرسپولیس تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. هرچند در آن دیدار موفق شدیم یک امتیاز کسب کنیم اما دیدار با پرسپولیس تمام شده و آن را فراموش کرده ایم. اکنون برای مسابقه با نفت مسجد سلیمان آماده هستیم و امیدوارم سه امتیاز را کسب کنیم.

وی ادامه داد: تیم ما مقابل پرسپولیس بازی خوبی انجام داد اما اکنون می خواهیم مقابل نفت مسجد سلیمان پلن دیگری را رو کنیم و اولین برد خود را در لیگ برتر به دست آوریم. با تمام قوا به مصاف حریف می رویم و ان‌شاءالله با دست پر از مسجد سلیمان بازگردیم.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا درباره شرایط حریف این تیم در هفته دوم لیگ برتر گفت: جایگاه و اسم تیم ها برای ما مهم نیست و برای هر دیدار برنامه خاصی داریم. نفت حریف قابل احترامی است و مربی محترمی به نام مجتبی حسینی را روی نیمکت دارد اما باز هم تاکید می کنم با هدف برد مقابل این تیم به زمین می رویم.

بارانی درباره احتمال تعویق مسابقات پس از اتمام هفته دوم لیگ برتر به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا توضیح داد: من نباید درباره این موضوع نظر بدهم اما فکر می کنم جان مردم که خود ما و خانواده های مان هم جزئی از همین مردم هستند از همه چیز مهم تر است. تابع دستور وزارت بهداشت هستیم و هر تصمیمی بگیرند، اطاعت می کنیم.

وی درباره اینکه چگونه با وجود حضور نفراتی مثل حسین ماهینی و محسن مسلمان به کاپیتان اصلی سایپا در فصل جدید تبدیل شد، توضیح داد:‌ بازوبند کاپیتانی با نظر ابراهیم صادقی به من رسید. محسن و حسین از دوستان قدیمی ام هستند و از بچگی تقریبا با هم بودیم. همه عضو یک تیم هستیم و اصلا مهم نیست بازوبند به چه کسی می رسد بلکه مهم این است جایگاه خوبی برای سایپا به ارمغان آوریم.