به گزارش پارس ، به نقل از تسنیم، لیونل مسی بازی دوستانه ای که قرار بود امروز (چهارشنبه) در لس آنجلس همراه با هم تیمی های منتخب خود برابر ستاره های منتخب فوتبال دنیا انجام دهد را لغو کرد و با این کار باعث عصبانیت مسئولان برگزارکننده این بازی شد.

تاد گراهام، مسئول برگزارکننده این بازی در یک کنفرانس خبری با ابراز نارضایتی از تصمیم فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا اظهار داشت: پس از ساعت ها تلاش برای متقاعد کردن تیم مدیریتی مسی به منظور پایبند ماندن به تعهدات خود در قراردادی که با ما منعقد کرده بودند، باز هم نتوانستیم او را برای آمدن به لس آنجلس راضی کنیم.

گراهام افزود: مشخصا تصمیم اتخاذ شده از سوی مسی و نمایندگان او نوعی بی احترامی به هواداران و حقوق تجاری ما است. ما احساس می کنیم که این تصمیم، اقدامی شرم آور برای فریب دادن شهروندان آمریکایی و نقض پیمان تجاری است که آنها با اسپانسرهای این رویداد بسته بودند.

بازی نمایشی که مسی قرار بود در لس آنجلس در آن به میدان برود، دومین دیدار از تورنمنت ۳ مسابقه ای است که اولین بازی آن ۲۹ ژوئن در کلمبیا برگزار شد. در آن بازی تیم یاران مسی با نتیجه ۹ بر ۶ تیم سایر ستاره های دنیا را شکست دادند. با لغو شدن این بازی مشخص نیست که آیا برنامه بازی سوم که ۳ روز دیگر قرار است در شیکاگو برگزار شود، همچنان پابرجا است یا خیر.