به گزارش پارس ، به نقل از فارس، استفن الشراوی مهاجم مصری الاصل و ۲۰ ساله میلان که مدت ها است مورد توجه منچسترسیتی انگلیس قرار گرفته، در دومین فصل حضور خود در سری A ۱۶ گل وارد دروازه حریفان کرد.

این مهاجم که قرارداد خود را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد تا تعهد خود به روسونری را به سال ۲۰۱۸ برساند، پیش از این مورد توجه چلسی نیز قرار گرفته بود.

منچسترسیتی به شدت به دنبال جذب این مهاجم مصری الاصل که لقب فرعون را به او داده اند است تا با توجه به سن کم وی، او را به عنوان سرمایه ای برای آینده در اختیار داشته باشد. سیتی که چند سال پیش توسط سرمایه داران اماراتی خریداری شده، هیچ مشکلی برای پرداخت مبالغ بالا برای خرید بازیکنان ندارد.

باشگاه میلان در سایت رسمی خود بیانیه ای منتشر کرده که به تمامی گمانه زنی ها در مورد فروش الشراوی پایان می دهد. « جلسه ای میان آدریانو گالیانی، استفن الشراوی و دوستان دیگر برگزار شد. همه چیز خوب پیش رفت. استفن همواره خود را به میلان متعهد می داند و می خواهد فوتبال خود را در این باشگاه ادامه دهد. چیزی که اکنون مشخص شده این است که میلان و الشراوی همان طور که از سال ۲۰۱۱ همکاری خود را آغاز کرده اند، آن را ادامه خواهند داد. دیگر هیچ چیزی در این زمینه برای گفتن وجود ندارد و هر چیزی که منتشر می شود شایعه است. »