به گزارش پارس به نقل از تسنیم، امیر قلعه نویی در دومین مصاحبه خود در تمرین امروز استقلال در خصوص دربی ۷۸ گفت: امیدوارم بازی خوب و تاکتیکی از آب درآید و تماشاگران از کیفیت بازی لذت ببرند. خوشبختانه شرایط تیم ما هم خوب است.

وی ادامه داد: امیدوارم برای دربی ۱۸ نفر تیم مان کامل شود ولی قطعاً نبود بازیکنان اثرگذار در دربی می تواند به استقلال لطمه بزند. سال گذشته زحمت فراوانی کشیدیم اما امسال ۶،۷ بازیکن اصلی ما جدا شدند و تا ما بخواهیم زوج سازی کنیم زمان می برد. در مجموع بازیکنانی که در نیم فصل به جمع ما اضافه شدند مراحل تطبیق پذیریشان انجام شده و شرایط خوبی دارند.

سرمربی استقلال در مورد بیانیه هایی که این باشگاه و پرسپولیس علیه هم صادر می کنند، اظهار داشت: دیدید که آقایان گودرزی و کفاشیان در این مورد صحبت کردند. فکر کنم تنها جایی که در آن از فوتبال لذت نمی برند ایران است. این روزها تهمت زدن و انجام کارهای غیر اخلاقی باب شده است. من همیشه می گویم وقتی موضوعی به من ربط ندارد نباید در مورد آن صحبت کنم.

قلعه نویی ادامه داد: وقتی من درباره شما صحبت می کنم یعنی خودم وزنی ندارم و و فقط می خواهم با صحبت کردن علیه شما خودم را مطرح کنم. هرکسی که می خواهد مطرح شود و چند دقیقه ای روی آنتن برود هر مصاحبه ای را انجام می دهد، شاید این وسط چیزی هم گیر طرف آمد!

وی درباره اینکه چرا هیجان فوتبال در ایران کم شده، تاکید کرد: این مسئله دلایل زیادی دارد، از برنامه ریزی گرفته تا امکانات کمی که در استادیوم ها در اختیار مردم قرار می گیرد. سال ۱۹۹۰ که من در لورکوزن بودم ورزشگاه ها تمام امکانات را داشت، الان که استادیوم ها مانند هتل ها ستاره دار شدند. من هر کجای ایران که بخواهم بازی کنم استرس زمین را دارم و غیر از آزادی هم زمین مناسبی در ایران نداریم.