وحید شمسایی در واکنش به برگزار نشدن لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم چرا  تکلیف لیگ برتر فوتسال را مشخص نمی‌‌کنند این دیگر چه وضعش است همه سرد گم هستیم یک روز مدعی می‌شوند لیگ به صورت رفت برگشت روز دیگر می‌‌گویند متمرکز روزی می‌گویند مجوز برگزاری لیگ را نداریم. مگر فرق فوتسال با سایر رشته‌های سالنی در چه چیزی هست که ما نمی‌دانیم؟

وی گفت: با یک بام دو هوا نمی‌شود کار کرد آقایان در سازمان لیگ فدراسیون فوتبال باید تکلیف یک سره کنند تا ما بدانیم چکار کنیم بازیکنان و کادر فنی اکثرا تیم‌ها خانواده دارند و تنها منبع درآمدشان از همین راه است.

سرمربی  تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت:  وقتی شرایط کرونا اجازه برگزاری لیگ را به صورت رفت برگشت نمی‌دهد مجبوریم متمرکز لیگ را برگزار کنیم البته من خودم مخالف برگزاری به صورت متمرکز هستم برگزار متمرکز مصدومیت خستگی و... برای بازیکنان به وجود می‌آورد؛ اما چاره چیست؟ مجبوریم لیگ را به طریقی برگزار کنیم تا چرخه فوتسال همچنان بچرخد همانطور که گفتم منبع درآمد اکثرا بازیکنان و کادر فنی باشگاه‌ها از همین فوتسال است.

وی در ادامه تسریع کرد: الان لیگ‌های هندبال والیبال و.. برگزار شده و فوتسال هم نباید از این غافله عقب بیفتاد با برگزار نکردن لیگ، ما داریم فوتسال و آینده تیم ملی را نابود می‌‌کنیم.  بجای اینکه همه بدنبال قاتل بروسلی بگردیم همه مسئولان باشگاه‌ها و مدیران تیم‌ها هم دل و یکصدا برگزاری لیگ را خواستار شویم و بجای سنگ اندازی و متهم کردن هم دیگر به دنبال راهکار مناسب برای برگزاری لیگ باشیم. با توجه به همه گیر شدن شیوه ویروس کرونا در حال حاضر ما شرایطی جز برگزاری لیگ به صورت متمرکز را نداریم.

شمسایی گفت: اگر قرار است لیگ را شروع کنیم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تمام تلاش خود را انجام دهند و تکلیف همه را مشخص کنند. بازهم تکرار می‌‌‌کنم و به آقایان می‌‌‌گویم با یک بام دو هوا نمیشه کار کرد یا لیگ را شروع کنند یا به صراحت بگویند لیگ تعطیل تا همه تکلیف خودشان را بدانند از همه همکاران درخواست دارم برای اینکه چرخه فوتسال همچنان بچرخد همگی یکصدا و همدل به همدیگر کمک کنیم تا لیگ را در محیطی آرام برگزار کنیم.