لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد که طی این دیدارها گیتی پسند در تهران و در خانه تاسیسات متوقف شد تا با برتری حفاری فاصله صدر جدول و تیم دوم کم شود. 

 

یاسین پیشرو قم ۰ – ۴ حفاری اهواز

گلزنان: پیمان حفیظی، شهاب طالبی،  فرهاد توکلی(۲)(حفاری)

 

شاگردان حیدریان در سالن حیدریان قم به مصاف حفاری اهواز رفتند که نتوانستند از موقعیت های بدست آمده بهره کافی را ببرند و توپی را با درخشش بازیکنان و دروازه بان حفاری به تور اهوازی ها نرساندند. اما این حفاری بود که با حرکات تمرین شده و استفاده از غفلت و اشتباه یاسینی ها به گل رسید و این دیدار را با برتری پشت سر گذاشت تا فاصله خود را از صدر جدول کم کند.

 

یاسین پیشرو با این شکست با همان شانزده امتیاز در رده هفتم جدول ماند.

 

شهرداری ساوه ۶ – ۰ توسعه الوند قزوین

گلزنان: محمد کوهستانی، علی مروتی، علی رهنما، مهدی حسن زاده، مسلم اولادقباد، حمید رشیدی(شهرداری ساوه)

 

دیدار شهرداری ساوه و طرح و توسعه الوند که دو شرایط تقریبا متفاوت نسبت به یکدیگر دارند در سالن فجر ساوه با گلزنی ساوجی ها آغاز شد و تیم شهرداری با دو گل پیش افتاد. در ادامه این ساوجی ها بودند که از فرصت ها و استفاده حریفشان از سیستم پاور پلی بهره گرفتند و به گل های خود افزودند تا بازی با برتری شش بر صفر شهرداری خاتمه یابد.

 

طرح و توسعه با این شکست با همان سه امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است.

 

تاسیسات دریایی تهران ۱ – ۱ گیتی پ. اصفهان

گلزنان: وحید شمسایی(تاسیسات) ؛ مهدی جاوید(گیتی پسند)

 

حساس ترین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال در سالن هندبال تهران و بین شمسایی و یارانش با شاگردان لک برگزار شد. نیمه نخست این دیدار که با احتیاط از جانب هر دو تیم پیگیری شد در نهایت با تساوی بدون گل به اتمام رسید و موقعیت های دو تیم در نیمه نخست به تور نشست. در نیمه دوم نیز در همان ابتدا گیتی پسند به گل اول این دیدار رسید تا یخ بازی آب شود! در ادامه تاسیساتی ها به حملات خود افزودند و گل تساوی بخش را پس از چند دقیقه وارد دروازه حریف کردند. در ادامه نیز حملات با احتیاط دو تیم راه به جایی نبرد تا این دیدار حساس یک بر یک به اتمام برسد.

 

گیتی پسند با این تساوی اولین امتیازات این فصل خود را از دست داد.

 

فرش آرا مشهد ۲ – ۲ دبیری تبریز

گلزنان: رحمان سارانی(۲)(فرش آرا) ؛ نادر حنیفی، جواد اصغری مقدم(دبیری تبریز)

 

جدال فرش آرا و دبیری در سالن بهشتی مشهد پیگیری شد که طی آن در نیمه نخست این فرش آرایی ها بودند که در دقایق انتهایی به گل رسیدند تا مزد زحمات خود در این نیمه را بگیرند و یک بر صفر پیروز به رختکن بروند. در نیمه دوم و در همان دقایق ابتدایی دبیری به گل رسید و بازی به تساوی رسید، در ادامه حملات دو تیم دبیری به گل دوم رسید تا شکست یک صفر را دو بر یک کند. اما در ادامه فرش آرا به گل تساوی دست یافت تا بازی بانتیجه دو بر دو به اتمام برسد.

 

مس سونگون ۲ – ۱ مقاومت البرز

گلزنان: علی ابراهیمی، سوفات(مس) ؛ امیرحسین رسولی(مقاومت)

 

جدال مس سونگون که به نظر می رسد به روزهای خوبش بازگشته با مقاومت البرز در سالن علوم پزشکی تبریز برگزار شد. این دیدار با گلزنی مقاومتی ها آغاز شد اما مسی ها گل تساوی را به ثمر رساندند، در ادامه تلاش های شاگردان افضل به جایی نمی رسید و بازی حساب شده مقاومت از گلزنی مس جلوگیری کرده بود که در یک صحنه با درخشش بازیکن تازه وارد مس، بازی دو بر یک شد و شاگردان افضل به سه امتیاز این دیدار دست یافتند.

 

دانشگاه آزاد تهران ۱ – ۴ ارژن شیراز

گلزنان: گایو(دانشگاه) ؛ محمد بیضایی نژاد(۲)، محمد صفری(۲)(ارژن)

 

جدال دانشگاه آزاد بحران زده و ارژن شیراز که تازه به نتایج خوبی دست یافته است در تهران با گلزنی ارژنی ها پیگیری شد. بازی با برتری یک بر صفر ارژن پیگیری می شد که دانشگاهی ها در غیاب شمس بر روی نیمکت به گل تساوی رسیدند. در ادامه این شاگردان کمالی بودند که با چند حرکت حساب شده به گل های بعدی خود رسیدند و تلاش دانشگاه آزادی ها بی اثر بود و بازی با برتری چهار بر یک ارژن به اتمام رسید.

 

ارژن با این پیروزی چهارده امتیازی شد و دانشگاه با همان چهار امتیاز در جایگاه دوازدهم ماند.

 

آذرخش بندرعباس ۴ – ۵ شهروند ساری

گلزنان: رضوانی، میلاد چراغی، بهزاد میری زاده(۲)(آذرخش) ؛ مرتضی عظیمایی(۲)، حمیدرضا ره انجام، طاها مرتضوی، محمدرضا کرد(شهروند)

 

جدال آذرخش و ظهروند در سالن فجر بندرعباس با دو گل به سود شهروند در نیمه دوم پیگیری شد تا در بهت شاگردان روزپیکر شهروند دو بر صفر پیش بیفتد. در ادامه آذرخشی ها به خود آمدند و بر تلاش خود افزودند تا بازی را تا انتهای نیمه نخست به تساوی دو دو بکشند. در نیمه دوم آذرخش به بازی خوب خود ادامه داد و به گل سوم رسید اما این شهروند بود که با پی ریزی حملات گسترده و در پی غفلت بازیکنان آذرخش به سه گل برسد و بازی پنج بر سه شود. در ادامه آذرخشی ها حملات زیادی تدارک دیدند اما تنها به یک گل رسیدند و سه امتیاز حساس درون خانه را از دست دادند.