به گزارش پارس به نقل از فارس، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷ و ۳۵ دقیقه امروز در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد. در این تمرین بازیکنان ابتدا بدن های خود را گرم کردند و سپس به کار با توپ در گروه های دو نفره زیر نظر کریم باقری پرداختند.

*در تمرین امروز پرسپولیس، علیرضا حقیقی ملی پوش کشورمان و دروازه بان تیم فوتبال روبین کازان روسیه حضور داشت. وی پس از حضور در تمرین ابتدا با تک تک بازیکنان خوش و بش گرمی داشت و سپس بر روی نیمکت کنار علی دایی نشست و با او به گفت وگو پرداخت.

*غلامرضا رضایی در تمرین امروز به دلیل روشن نشدن تکلیفش همچنان ناراحت بود. وی از مسئولان باشگاه درخواست کرده تا طلب دو سال گذشته اش را پرداخت کنند.

*سه بازیکن تستی در تمرین امروز حضور داشتند.

*۵۰ هوادار نیز نظاره گر تمرین امروز قرمزپوشان بودند.

*کنعانی به دلیل مصدومیت نظاره گر بود.

*امید عالیشاه از ناحیه کمر دچار مصدومیتی جزئی شد اما به تمرین برگشت.

*مارکو، بازیکن صربستانی پرسپولیس در تمرین امروز هم حضور داشت. وی امروز لباس رسمی پرسپولیس را پوشیده بود.

* در مرحله پایانی بازیکنان پرسپولیس مانند تمرین روز گذشته به دو قسمت تشکیل شدند. یک گروه زیر نظر محمد دایی که بیشتر مدافعان بودند به حفظ توپ و گردش در زمین و یک گروه دیگر که بیشتر هافبک ها و مهاجم ها بودند زیرنظر علی دایی به مرور کارهای تاکتیکی در نیمه زمین حریف سانتر از جناحین و ضربه به گل پرداختند. در مرحله آخر نیز پرسپولیسی ها در نیمه زمین فوتبال دسته گرمی را در دستور کار خود قرار دادند.

*دربخش پایانی تمرین دایی به مدت ۲۰ دقیقه با علیرضا حقیقیدر یک گوشه از زمین درفشی فر نشستند و در مورد مسایل مختلف با همدیگر صحبت کردند.

*پرسپولیس فردا در دیداری تدارکاتی به مصاف تراکتور سازی خواهد رفت.