غلامرضا محمدی در مورد شائبه‌های ایجاد شده درخصوص تکرار برخی کشتی‌ها در انتخابی روز 15 آبان و اتهام جانبداری از سه کشتی گیر گفت: قبل از پاسخ دادن به این سوال، از همه عزیزانی که جویای حال بنده در این مدت بودند، تشکر می‌کنم. خیلی دوست داشتم آن پیشنهاد و بخش نامه‌ای که دو هفته پیش در سایت قرار گرفت، بار دیگر به نمایش درمی آمد، به صورت رسمی اعلام شده بود با توجه به برگزاری انتخابی تیم ملی و با صلاحدید کمیته فنی احتمال تکرار مبارزه در برخی اوزان وجود دارد. این چیزی نبود که خلق الساعه تصمیم گرفته باشیم و از قبل اعلام شده بود.

با نظر کادرفنی تیم ملی و تایید کمیته فنی این کار انجام شد. خود رئیس فدراسیون هم دو هفته قبل از طریق این بخش نامه در جریان موضوع قرار داشت و محسن کاوه مدیر تیم های ملی هم از همه تصمیمات اطلاع داشت.

وی در خصوص تصمیم به تکرار کشتی در اوزان 61، 97 و 125 کیلوگرم خاطرنشان کرد: من باید موردی اشاره کنم. بهنام احسانپور مدال‌دار جهانی ما بود، باید یک امتیاز خاص برایش قائل می‌شدیم و این یعنی عین عدالت. برای محمدحسین محمدیان هم همین شرایط بود. او قبل از کرونا بهترین نتایج را گرفت. در المپیک ارتش‌ها خوب بود، ستاره مسابقات ایتالیا شد و در لیگ هم نسبتا کشتی های خوبی گرفت و حریف مستقیمش را آنجا شکست داده بود. باید این امتیاز را برایش قائل می‌شدیم که کشتی اش با شعبانی تکرار شود. امیرحسین زارع به عنوان یک کشتی گیر جوان، سال گذشته دیگر چه کاری باید در دنیای کشتی انجام می داد که نداد؟ ما باید از آنها صیانت می کردیم، ضمن اینکه اگر اسم این سه نفر با امین طاهری، علی شعبانی و مجید داستان جابه جا می شد و آن سه عزیز هم شرایط آنها را داشتند، همین پیشنهاد را به کمیته فنی می دادیم.

سرمربی تیم ملی آزاد که با برنامه دایره طلایی صحبت می‌کرد، در پاسخ به سوال که برای برخی شبهه به وجود آمده که کادرفنی خواهان انتخاب داستان، شعبانی و طاهری نبوده و آیا این مسئله در تمرینات تیم ملی با حضور این سه نفر خللی ایجاد خواهد کرد؟، خاطرنشان کرد: آنهایی که من را به لحاظ روحی، وجدانی و اخلاقی می‌شناسند، می‌دانند که چنین بحثی اصلا وجود ندارد. همه این عزیزان برای من یکی هستند و وقتی به تیم ملی می آیند، مورد حمایت و صیانت کادرفنی قرار دارند. من و کادرفنی تیم ملی با تمام وجود کنار کشتی گیران هستیم و تلاش می‌کنیم این عزیزان در مسابقات پیش رو موفق شوند. این تیم ملی کشور است و ملک شخصی نیست. هیچ شک و شبهه ای نیز در میان نخواهد بود. با اطمینان می‌گویم اصلا جای نگرانی در این مورد نیست.